שתף קטע נבחר

חשד: בן רצח את אמו והתאבד

גבר בן 67, בן יחיד לאמו בת ה-91, רצח אותה והתאבד בדירתם בבת ים. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותם ירויים וללא סימני חיים. בת זוגו התקשרה למשטרה לדווח שהוא נעדר ונראה לאחרונה בבית אמו. בתקופה האחרונה נקלע לקשיים כלכליים

 

 

 

גבר בן 67 רצח הלילה (א') את אמו בת ה-91 והתאבד בדירתם שבבת ים. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותם ירויים וללא רוח חיים וקבע את מותם. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

 

החשוד ברצח אמו היה בנה היחיד שעבד גם כמאבטח. הוא עסק בטיפול אלטרנטיבי, צייר חובב ופעיל בקרב יוצאי רומניה. בתקופה האחרונה נקלע לקשיים כלכליים. הוא החליט לסיים את חייו וככל הנראה רצח גם את אמו כדי לא להשאירה לבד. במשטרה ציינו כי לא ידוע על סכסוך בין השניים וכי הם לא היו מוכרים למשטרה. 

הבניין בבת ים שבו נמצאו הגבר והאישה ()
הבניין בבת ים שבו נמצאו הגבר והאישה
 

ראש המכון לרפואה משפטית הגיע למקום ()
ראש המכון לרפואה משפטית הגיע למקום

מפקד משטרת מחוז תל אביב החדש, דוד ביתן, בזירת הרצח וההתאבדות ()
מפקד משטרת מחוז תל אביב החדש, דוד ביתן, בזירת הרצח וההתאבדות

קצין אגף חקירות ומודיעין במרחב איילון, סגן-ניצב בועז חממי, מסר כי "הלילה, סמוך לשעה 03:00 לפנות בוקר, התקבל דיווח טלפוני במוקד המשטרה בגין חשש לחיי אדם. ההכוונה של המודיעה הייתה לאזור בת ים. צוות סיור של מרחב איילון, יחד עם כוחות נוספים של כיבוי והצלה, הגיעו במהירות למקום ברחוב בלפור. תוך זמן קצר איתרו את הדירה ולאחר שאכן אומת חשש לחיי אדם – פרצו את הדלת ושם התגלה מחזה מאוד קשה: גופת גבר ואישה מוטלים על המיטה כשהם ללא רוח חיים עקב ירי.

גופת הגבר נבדקה ואומתה זהותו - בן 67. האם בת 91. בשלב הזה כלל הנסיבות נבדקות. לא היו דיווחים מוקדמים למעט אותו דיווח טלפוני הלילה".

צוותי זיהוי פלילי הגיעו לזירה וכאמור, במשטרה חושדים כי מדובר ברצח והתאבדות. בסביבות השעה 03:31 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א על גבר ואישה שנמצאו מחוסרי הכרה בביתם שבבת ים. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום דיווחו על זוג ללא סימני חיים וקבעו את מותם. כוחות משטרה בפיקוד מפקדת מרחב איילון, ניצב-משנה סיגל בר צבי, הגיעו למקום. כעבור זמן קצר הגיע גם המפקד הנכנס של משטרת מחוז תל אביב, ניצב דוד ביתן. כמו כן הגיע ד"ר חן קוגל, ראש המכון הלאומי לרפואה משפטית.

 

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי בת זוגו של הגבר התקשרה למוקד והתלוננה כי היא אינה יודעת היכן הוא נמצא. לדבריה, המקום האחרון שבו נצפה הוא בית אמו. השוטרים שהגיעו למקום זיהו את הזירה שבה נמצאו השניים ירויים.

 

לפני כחודשיים אותרו גופות אב ובתו בבאר שבע ללא רוח חיים. על פי החשד, האב ביקש לגאול את בתו מיסוריה, בעקבות הדרדרות במצבה הבריאותי, ירה בראשה ולאחר מכן התאבד. השוטרים שהגיעו למקום בעקבות הקריאה במוקד גילו בבית את גופות השניים. האקדח היה בידו של האב ולצדם כיסא גלגלים ששימש את הבת, כבת 40.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים