שתף קטע נבחר

"יכולתי להרוג אותך": העימות שבו היה מעורב נאור ציון

בסרטון ניתן לשמוע את הסטנדאפיסט מקלל את הגבר שעל-פי החשד תקף. בתיעוד נראה הצעיר שהותקף עומד ליד דלפק של אחד הדוכנים ומבקש עזרה

 

 

בתיעוד ראשון מקניון רמת אביב, שצולם בזמן התקרית שבה נאור ציון תקף לכאורה אדם שביקש להצטלם איתו, נשמע הסטנדאפיסט אומר: "שמור על הפה שלך. יכולתי להרוג אותך". האדם שהותקף צעק: "תקראו למשטרה". ציון עוכב לחקירה לאחר שעל פי החשד תקף את הגבר. בתום חקירתו הוא שוחרר בתנאים מגבילים.

 

בתיעוד נראה הצעיר שהותקף עומד ליד דלפק של אחד הדוכנים ומבקש עזרה. עובדי המקום היו אלה שהזעיקו את המשטרה והיו גם אלו שהפרידו בין הניצים. "אמרתי לנאור שזה לא מתאים, ניסיתי להרגיע אותו. אבל תוך כמה רגעים הוא הלך", סיפר אחד מעובדי המקום. לדבריו ציון אמר "אני אהרוג אותך, אני אז*** אותך".

 

עובד אחר בקניון שיחזר את שאירע אתמול בלילה: "הלך כאן בחור צעיר והתלהב שהוא ראה את נאור ציון, הוא אמר 'הנה נאור ציון', ותוך רגע נאור הסתובב אליו ונתן לו בוקס חזק לפנים והעיף אותו. הוא רק התלהב שראה אותו - ולא עשה לו כלום. הייתי בהלם מזה. זה היה הזוי. אחרי זה אותו אדם שהותקף צלצל מחנות סמוכה למשטרה כי נגמרה לו הסוללה בטלפון. שום סיבה לא הצדיקה את המכות שקיבל".

 

נאור ציון מוקף בעיגול, מאחור בצד שמאל ()
נאור ציון מוקף בעיגול, מאחור בצד שמאל

 

האזרח אמר ל-ynet: "אני לא אדם צעיר ואחרון שמחפש להטריד מפורסמים. הופתעתי מאוד אתמול מהתגובה של נאור ציון וממה שקרה שם. אני אחרי לילה ארוך בבית החולים, עדיין בהלם ממה שקרה ומנסה לסדר את המחשבות בראש שלי כי אני מאוד מבולבל".

 

ציון מספר סיפור אחר לגמרי. "אתמול בשעה 20:20 בערך הלכתי בקניון רמת אביב, ולפתע ניגש אליי אדם שנראה מן היישוב לגמרי ואמר לי: 'נאור ציון, נפוצץ אותך יא בן זונה מניאק, נפוצץ לך ת'צורה'. הייתי בהלם ולא האמנתי למה ששמעתי. חשבתי שאני הוזה אז ניגשתי אליו חזרה לשאול מה אמר ואם שמעתי נכון", סיפר ציון.

 

ציון המשיך ואמר: "כשהגעתי אליו הוא המשיך בשלו, הצמיד ראשו אליי ואמר שהוא יפוצץ אותי. אמרתי לו שיתבייש לדבר ככה ושיפוצץ אם הוא כזה אמיץ. הוא המשיך לקלל אותי, דחף וכשהרגשתי שהוא עומד לעבור איתי את הגבול, הדפתי אותו לאחור במכה מתוך צורך להגן על עצמי. אז הוא התחיל להתבכיין לכל מיני אנשים שתקפתי אותו ולנסות לאסוף עדים".

 

ציון הבהיר בתגובתו: "הגיע הזמן שמישהו ישים גבול לפרובוקטורים אלימים שמסתובבים ברחובות וחושבים שהם יכולים לעשות ככל העולה על רוחם. הרגשתי שאני חייב לפעול במקרה הזה שהיה חריג".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים