שתף קטע נבחר

הוארך מעצר אביה של כוכבת הילדים: "עשרות חשדות, איים על מתלוננות"

בית המשפט האריך בשמונה ימים את מעצרו של האב החשוד במעשה מגונה, ניסיון בעילת קטינה, הטרדה, איומים ושיבוש מהלכי משפט

 

 

האב החשוד בבית המשפט (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
האב החשוד בבית המשפט(צילום: מוטי קמחי)

מעצרו של אביה של כוכבת הילדים החשוד בשורת עבירות מין בנערות הוארך בצהריים (יום ג') בשמונה ימים. לאב מיוחסות שורת עבירות הכוללות מעשה מגונה בקטינות מתחת לגיל 16, ניסיון בעילת קטינה, הטרדה, איומים ושיבוש מהלכי משפט. במהלך הדיון טען נציג המשטרה כי אביה של הכוכבת ניסה לשבש את החקירה ואיים באופן ישיר על מתלוננת. לפי שעה נאסר לפרסם את זהות האב.

 

אביה של נועה קירל: "זה לא אני"

 

על פי החשד, מדובר בעשרות חשדות לאורך שנים כשהעבירה האחרונה נעשתה לפני כשלושה חודשים. החשוד, בן 48 מהשרון, מכחיש בחקירתו את העבירות שיוחסו לו.

 

שופט בית משפט השלום בראשון לציון גיא אבנון קבע כי "יש חשד סביר בעוצמה לא מבוטלת הקושרת את החשוד בעבירות המיוחסות לו בנוגע למספר קורבנות אשר חלקן בוצעו לאורך תקופה ממושכת. יש חשש לשיבוש חקירה נוכח חומרים שהוצגו לפניי המבססים חשד לשיבוש בפועל שכבר התבצע".

  

הבוקר הותר לפרסם כי אביה של הכוכבת, זמרת מוכרת ושחקנית, נעצר בחשד להטרדה מינית של נערות מקבוצת המעריצות של בתו.

 

זה כמה שבועות שמתנהלת חקירה נגד האיש, תושב אזור המרכז, בעקבות תלונות של נערות בנות 16-15. לנוכח מעורבותו בהפקה של כוכבת הנוער, הוא היה מעורה במתרחש בקבוצת המעריצות. כמה מהן קיבלו הודעות בעלות תוכן מיני, ובמהלך החקירה עלה חשד שהשולח הוא אותו אב.

 

החקירה התנהלה באופן סמוי ותחת צו איסור פרסום גורף, ובמהלכה אספו השוטרים ראיות לכאורה נגדו - ואלו הובילו למעצרו אתמול.

 

עורך דינו של האב טען במהלך הדיון כי האב ניהל יחד עם בתו קבוצת ווטסאפ של מנהלות דפי מעריצים שלה. לדבריו, סכסוך שפרץ בין החשוד ובתו לבין אחת המנהלות גלש לפסים של איומים ובמסגרתם הוגשה התלונה.

 

מדובר בתלונה שנולדה בחטא", מסר עורך הדין אסף דוק. "הוא ניהל יחד עם בתו את קבוצת הוואטספ של המעריצות ובעקבות סכסוך עם אחת המנהלות והחלטה להסיר אותה מהקבוצה, נולדה תלונת השווא נגדו. מקווים שהדברים יתבהרו והוא ישוחרר".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מוטי קמחי
האב החשוד בבית המשפט
צילום: מוטי קמחי
מומלצים