שתף קטע נבחר

אישה נהרגה: "אובר" השהתה את ניסויי הרכב האוטונומי

הניסויים בכלי רכב אוטונומיים של חברת "אובר" הופסקו עד להודעה חדשה לאחר שהולכת רגל נהרגה מפגיעת אחד הרכבים באריזונה. מדובר בתאונה הקטלנית הראשונה שבה מעורב רכב אוטונומי של החברה

הניסויים הושהו. רכב אוטונומי של "אובר" ()
הניסויים הושהו. רכב אוטונומי של "אובר"

חברת "אובר" הודיעה הערב (ב') כי תפסיק עד להודעה חדשה את הניסויים בכלי רכב אוטונומיים. זאת לאחר שהולכת רגל נהרגה מפגיעת אחד מכלי הרכב של החברה בעיר טמפי שבמדינת אריזונה. החברה תפסיק את נסיעות המבחן של רכביה, שמתבצעות לאחרונה בערים סן פרנסיסקו, טורונטו, פיטסבורג ובסביבת העיר פיניקס - שם אירעה התאונה.

 

 

על פי חקירה ראשונית של המשטרה, האישה נפגעה מהרכב בעת שחצתה כביש מחוץ למעבר חציה. ברכב היה מפעיל שישב מאחורי ההגה, אך הרכב נסע במוד אוטונומי. המשטרה הוסיפה כי התאונה אירעה במהלך שעות הלילה.

האישה בת ה-49 נפצעה באורח אנוש ובהמשך מתה מפצעיה בבית החולים. מנכ"ל "אובר" דארה קוסרשאהי הודיע מייד לאחר התאונה בטוויטר כי "נשתף פעולה באופן מלא עם החקירה ואנו מביעים את תנחומינו בפני משפחת ההרוגה".

 

מדובר בתאונה הקטלנית הראשונה שבה מעורב רכב אוטונומי של "אובר". לפני שנה, במרס 2017, השהתה "אובר" את הניסויים ברכב האוטונומי בעקבות תאונה - גם כן בעיר טמפי שבאריזונה. בתאונה לא היו נפגעים, אך הניסויים הופסקו כדי לבחון את נסיבותיה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים