שתף קטע נבחר

ביידן: אכסח לטראמפ את הצורה, טראמפ: משוגע, אתה לא מכיר אותי

סגן הנשיא לשעבר דיבר בעצרת על דברים גסים שאמר טראמפ בעבר על נשים ואמר שאם היו בתיכון היה "מכסח לו את הצורה". תשובת הנשיא לא איחרה לבוא, דרך הטוויטר כמובן: "ביידן חלש, נפשית ופיזית. הוא לא מכיר אותי, אבל הוא ייפול מהר וחזק, יבכה כל הדרך. אל תאיים על אנשים ג'ו!"

יילך מכות עם טראמפ. סגן הנשיא לשעבר ביידן (צילום: AP) (צילום: AP)
יילך מכות עם טראמפ. סגן הנשיא לשעבר ביידן(צילום: AP)

 

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ תקף היום (יום ה') בחריפות את סגן הנשיא לשעבר ג'ו ביידן, שאמר שהיה "מכסח לו את הצורה" אם היו לומדים ביחד בתיכון. "הוא ייפול מהר וחזר ויבכה כל הדרך", צייץ טראמפ בטוויטר שלו.

 

עוד חדשות מעניינות מהעולם בדף הפייסבוק של דסק החוץ

 

"ג'ו ביידן המשוגע מנסה להתנהג כמו בחור קשוח. למעשה, הוא חלש, נפשית ופיזית, ועדיין הוא מאיים עליי, בפעם השנייה, בתקיפה פיזית. הוא לא מכיר אותי, אבל הוא ייפול מהר וחזק, יבכה כל הדרך. אל תאיים על אנשים ג'ו!", אמר הנשיא הרפובליקני בן ה-71.

 

 

ביידן, בן 75, דיבר לפני יומיים בפלורידה בעצרת בנושא תקיפות מיניות וציטט כמה הערות וולגריות שאמר טראמפ בהקלטה לתוכנית הבידור Access Hollywood ב-2005. טראמפ, אז איל נדל"ן מניו יורק, התרברב על נשיקות ומגע עם נשים וניסיונות לקיים עמן יחסי מין. הוא נשמע אומר בין היתר "כשאתה כוכב הן נותנות לך לעשות את זה, אתה יכול לעשות הכול".

 

בסרטון שפורסם נשמעת שיחה בין טראמפ לבין מגיש הטלוויזיה בילי בוש, מנחה התוכנית Access Hollywood, בתוך אוטובוס שנושא את לוגו התוכנית. השניים הגיעו לסט הצילומים של "ימי חיינו" כדי לצלם כתבה על תפקיד אורח שטראמפ היה אמור לעשות באופרת הסבון. בהקלטה מספר טראמפ על ניסיון כושל לפתות אישה, ששמה המלא לא נאמר. "התחלתי איתה ונכשלתי, אני מודה", נשמע טראמפ. לא ברור מתי התרחש האירוע שאותו הוא מתאר, אולם השיחה הוקלטה כמה חודשים אחרי שטראמפ נישא לאשתו השלישית מלניה.

 

טראמפ אמר בקלטת: "אתה יודע שבאופן אוטומטי אני נמשך לנשים יפות, אני פשוט מתחיל לנשק אותן. זה כמו מגנט. פשוט מנשק, אפילו לא מחכה. וכשאתה כוכב הן נותנות לך לעשות את זה, אתה יכול לעשות הכול". אדם אחר, ככל הנראה בוש, אמר לטראמפ בתגובה: "כל מה שאתה רוצה", וטראמפ ענה: "לתפוס אותן ב*** (איבר המין הנשי), אתה יכול לעשות הכול".

 

ביידן התייחס בעצרת בפלורידה לדברים הקשים שנאמרו באותה קלטת מ-2005 ואמר ש"אם היינו ביחד בתיכון, הייתי לוקח אותו מאחורי אולם ההתעמלות ומכסח לו את הצורה". "כשאדם שהופך להיות המנהיג הלאומי שלנו אומר 'אני יכול לתפוס נשים בכל מקום והיא אוהבת את זה', ואז אומר שהוא מתנצל", אמר סגן הנשיא הדמוקרטי לשעבר בסרטון בפורסם בפייסבוק על ידי סטודנטים ממיאמי. "שאלו אותי אם ארצה לנהל ויכוח (דיבייט) עם הג'נטלמן הזה, ואני אמרתי לא. אמרתי "אם היינו בתיכון, הייתי לוקח אותו מאחורי אולם ההתעמלות ומכסח לו את הצורה", אמר ביידן וזכה לתשואות מצד הקהל באוניברסיטת מיאמי.

 

ביידן הוסיף ואמר: "הייתי הרבה בחדרי הלבשה במשך כל חיי. אני ספורטאי די טוב". לדבריו, "כל בחור שדיבר בצורה הזו היה בדרך כלל הבן זונה הכי שמן ומכוער בחדר". סגן הנשיא לשעבר אמר דברים דומים על טראמפ במשלך קמפיין הבחירות לנשיאות ארה"ב ב-2016.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים