שתף קטע נבחר

כפר סבא: ילדה נאבקה בתוקף בדרך הביתה, נעצר חשוד

כשעשתה את דרכה חזרה מהחוג נתקלה הילדה בנתין זר שהחל לשוחח עמה ובהמשך גם תקף אותה. היא הצליחה להיאבק בו ולברוח. פקחי העירייה עצרו חשוד שענה לתיאוריה ומעצרו הוארך. גורם במשטרה: "ילדה גיבורה"

תקיפה מינית בכפר סבא הסתיימה במעצר חשוד: ילדה בת 11 הצליחה להיאבק בתוקף ולברוח מפניו שלשום (יום ד') בערב. לאחר שמסרה תיאור שלו, איתרו פקחי העירייה חשוד במעשה: סולומון טוולדה, כבן 50, נתין אריתריאה שמתגורר בעיר.  

 

הילדה שבה לביתה מחוג ועשתה את דרכה ברגל, כשבדרך חלפה ברחוב העמק, סמוך לגן העצמאות. על פי החשד, ניגש אליה גבר זר והחל לשוחח איתה. הוא הציע לה לשבת על הספסל לידו. הילדה הסבירה לו שאסור לה לדבר עם זרים וניסתה להמשיך בדרכה, אך אז הוא הפתיע אותה, תפס אותה וחיבק אותה בחוזקה, נגע באיברי גופה וניסה לגרור אותה לתוך הגן.

 

הילדה הייתה מבוהלת אך לא איבדה עשתונות ונאבקה בתוקף. היא אף צרחה "הצילו, הצילו", והצליחה לברוח מפניו. היא התקשרה לאמה וביקשה ממנה שתגיע לאסוף אותה משם, והאם דיווחה למשטרה על שאירע. היא גם מסרה תיאור של החשוד בתקיפה כפי שמסרה לה בתה.

 

פקחי העירייה פתחו בסריקות אחר החשוד, ואיתרו אדם שעונה לתיאור שמסרה הילדה. כדי לוודא שמדובר בחשוד, צילמה פקחית העירייה את החשוד ושלחה אותו לאם. בתה אישרה שזהו אכן הגבר שתקף אותה - נתין זר המתגורר בעיר. 

 

"פשוט ילדה גיבורה", אמר גורם במשטרה. החשוד הובא לבית משפט השלום בפתח תקווה ומעצרו הוארך בארבעה ימים.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
(אילוסטרציה)
צילום: shutterstock
מומלצים