שתף קטע נבחר

גופת גבר נמצאה בלול שעלה באש במושב גאולים

גבר כבן 50 נמצא ללא רוח חיים בלול שעלה באש במושב בשרון. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו. צוותי הכיבוי השתלטו על השריפה

 

 

 

גופת גבר כבן 50 נמצאה בצהריים (יום ד') בלול שעלה באש במושב גאולים שבשרון. נסיבות האירוע נחקרות. כוחות חילוץ והצלה הוזעקו למקום וצוות מד"א קבע את מותו של הגבר, שסבל מכוויות בכל חלקי גופו. הערב עוכב לחקירה בעליו של הלול בחשד לגרימת מוות ברשלנות. החשוד, בן 76 ממושב באזור השרון, שוחרר לביתו בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית למשך חמישה ימים והרחקה מגאולים.

 

שריפה מושב גאולים ()
עשן מיתמר מהלול שנשרף במושב גאולים

 

מחקירה ראשונית עולה כי בלול נעשו עבודות של פיזור נסורת על הריצפה וחימום הלול לקראת קליטת של עופות מחר. מסיבה לא ברורה ניצתה הנסורת על-ידי אחד מהתנורי חימום והאש התלקחה והתפשטה במהירות. ההרוג לא הספיק לחלץ את עצמו ונלכד בלהבות. עובד נוסף שהיה במקום הצליח להימלט.

 

"התקבל דיווח בגין שריפה במבנה חקלאי בשכונת יפה נוף בגאולים. במקום התגלתה גופת אדם. כוחות משטרה במקום. נסיבות המקרה בבדיקה", נמסר מהמשטרה.

 

מדוברות כבאות והצלה מחוז מרכז נמסר כי השריפה אירעה בלול המחובר לגז דרך השדות בגאולים וכי צוותי כיבוי השתלטו על האש. בעת השריפה לא היו בלול תרנגולות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים