שתף קטע נבחר

בן 8 נעדר מיום חמישי; נמצאה גופת נעדרת בקריות

אליאור אליהו, בן שמונה מחדרה, נעדר מאז יום חמישי. ההערכה היא שהוא הגיע לבית אביו באור עקיבא - אך שניהם טרם אותרו. בת 64 מקריית ים אותרה ללא רוח חיים לאחר שנעדרה מיום חמישי

 

אליאור אליהו (צילום: דוברות המשטרה)
נעדר. אליאור אליהו(צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחר אליאור אליהו, בן שמונה מחדרה, שיצא מביתו ביום חמישי האחרון בשעות הערב בשכונת גבעת אולגה שבעיר - ומאז נעלמו עקבותיו. אליאור נמצא בהשגחת אמו שהתגרשה מאביו. האחרון מתגורר באור עקיבא הסמוכה וההערכה היא כי בנו הגיע אליו - אך שניהם לא אותרו עד כה.

 

זמן קצר לאחר שהבחינה בהיעדרו של בנה, הגישה אמו של אליאור תלונה במשטרה - שפתחה בחיפושים. השוטרים הגיעו לביתו של האב - אך השניים לא היו במקום. כמו כן, נעשה ניסיון לאתר את האב באמצעים שונים, בהם איכון הטלפון הנייד שלו - אך ללא הצלחה. להלן תיאורו: גובהו 1.20 מטרים, צבע עיניו חום ומבנה גופו רזה.

 

כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת חדרה בטלפון 04-6327470.

 

ממשטרת מחוז חוף נמסר: "משטרת ישראל ממשיכה כל העת בפעילות אינטנסיבית בכל המישורים, במטרה לאתרו, לאחר שיצא מביתו ביום חמישי בשעות הערב. אמו אישרה את פרסום דבר היעדרותו רק היום, אולם פעולות החקירה והחיפושים המשטרתיים החלו עם קבלת המידע הראשוני בערב חמישי. מאז פועלים סביב השעון כוחות רבים של תחנת המשטרה בחדרה, הן בסריקות אחר עקבותיו והן בפעילות חקירתית ומודיעינית, העשוייה לסייע באיתורו".

אמיליה בן יהודה ()
נמצאה ללא רוח חיים. אמיליה (עמליה) בן יהודה

 

בתוך כך אותרה אחה"צ אמיליה בן יהודה, תושבת קריית ים בת 64, כשהיא ללא רוח חיים באזור הקריות. בן יהודה נראתה לאחרונה ביום חמישי האחרון בחיפה ולאחר חיפושים שנערכו בסיוע מתנדבים ויחידות מיוחדות, נמצאה גופתה בחורשה בקריית חיים. מהמשטרה נמסר כי לפי שעה אין חשד לפלילים.

 

 

אחיה של בן יהודה, גבי מור, סיפר מוקדם יותר ל-ynet: "ביום שלישי שעבר, בתום חודש שבו הייתה מאושפזת, שחררתי אותה הביתה לחופשה לקראת החג. ביום חמישי החזרתי אותה לבית החולים לצורך ביקורת ושחרור - ובדרך חזרה היא נעלמה".

 

לדברי האח, ביום חמישי שעבר, סמוך ל-13:50, הוא עצר את מכוניתו ברחוב חלוצי התעשייה במפרץ חיפה כדי לקנות פקק למיכל המים במנוע. "השארתי אותה ברכב לפחות מחמש דקות וכשחזרתי המכונית הייתה ריקה. כאילו בלעה אותה האדמה". הוא הוסיף כי חיפש את אחותו במשך כ-20 דקות ולאחר מכן החליט לפנות למשטרה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות המשטרה
אליאור אליהו
צילום: דוברות המשטרה
מומלצים