שתף קטע נבחר

רופא ילדים מהצפון נעצר בחשד שקבע מפגש מיני עם נער

רופא בשנות ה-60 לחייו, שנחשב מוכר בתחום ההתמחות שלו, התכתב במשך שבועות עם צוות של "צייד הפדופילים" אבי דוביצקי, ונעצר באשקלון בחשד שקבע להיפגש עם נער בן 15. במשטרה יבדקו אם פנה לקטינים נוספים

רופא ילדים מאזור הצפון נעצר אתמול (יום א') בחשד שקבע להיפגש עם נער כבן 15 באשקלון. מעצרו של החשוד, בשנות ה-60 לחייו, בוצע בעת שהגיע למקום המפגש שאותו קבע לאחר שיחה שקיים באינטרנט עם הנער. הרופא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה באשקלון והיום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

 

על פי החשד, רופא הילדים התכתב במשך כמה שבועות עם צוות של "צייד הפדופילים" אבי דוביצקי. "הרופא הציג את עצמו כגבר בן 44 והוא אף צבע את שיערו כדי שנחשוב שהוא צעיר יותר", סיפר דוביצקי ל-ynet. "הוא רצה שניפגש באשקלון ואנחנו המתנו לו יחד עם שוטרים סמויים. המשטרה עצרה אותו והוא היה בהלם. הוא התנצל וביקש סליחה".

 

המשטרה תבדוק בין היתר אם הרופא, נשוי ואב לילדים שנחשב מוכר בתחום ההתמחות שלו, הטריד מינית ילדים נוספים במסגרת תפקידו כרופא. "זה לא יאומן שרופא ילדים פוגע בילדים קטנים", אמר דוביצקי, שעמד מאחורי הלכידה של החשוד. "אני מקווה שהוא לא יפגע באף ילד יותר".

 

בשנת 2012 בית משפט השלום בחיפה גזר 18 חודשי מאסר בפועל על ד"ר אבי ברקאי, רופא ילדים מחיפה, בגין החזקה של חומר פדופילי במחשבו והפצתו באינטרנט.

פורסם לראשונה 01/04/2018 23:43

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים