שתף קטע נבחר

אסון בקנדה: 14 נערים מנבחרת הוקי נהרגו בתאונת דרכים

האוטובוס שבו נסעו הנערים, שהיו בדרכם לטורניר, התנגש במשאית במערב מחוז ססקצ'ואן. "אנחנו המומים", אמר נשיא הקבוצה. ראש ממשלת קנדה טרודו: "טרגדיה נוראית"

 

 

אסון בדרך לטורניר: 14 נערים, שחקני נבחרת ההוקי "המבולדט ברונקוס", נהרגו הלילה (בין שישי לשבת) בתאונת דרכים בין האוטובוס שבו נסעו למשאית במערב מחוז ססקצ'ואן שבקנדה, בעת שהיו בדרכם למשחק.

 

האירוע התרחש בעת שהאוטובוס נסע מססקצ'ואן לעיר ניפאווין למשחקי הפלייאוף. למקום הוזעקו צוותי הצלה גדולים שהעניקו לפצועים טיפול רפואי - אך מותם של 14 נקבע בזירה.

 

קבוצת ההוקי מקנדה ()
חברי קבוצת ההוקי הקנדים

 

 

"כל חברי הקהילה המומים", אמר קווין גרינגר, נשיא קבוצת ההוקי. "אנחנו לא יודעים מי נהרג ומי עדיין בחיים. ניתן לרופאים הפתולוגיים לעשות את עבודתם וליידע את המשפחות".

 

קבוצת ההוקי מקנדה ()
אמבולנס בזירת האירוע

 

ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו פרסם בחשבון הטוויטר שלו הודעת תנחומים למשפחות ההרוגים: "אינני יכול לתאר לעצמי מה עובר על הוריהם של הנערים. לבי יוצא אל כל מי שנפגע מהטרגדיה הנוראית הזו, בקבוצה ומחוצה לה".

 

נשיא הקבוצה היריבה, דארן אופ, הביע גם הוא את תדהמתו מהאסון: "זו תאונה נוראית, אלוהים". טרם קבלת ההודעה על מספר הנספים, הוא אמר כי שחקני קבוצתו והמאמנים "הלכו להתפלל בכנסייה ומחכים לשמוע חדשות טובות כלשהן".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תאונה תאונת דרכים בין משאית ל אוטובוס ב קנדה הרוגים קבוצת הוקי
מומלצים