שתף קטע נבחר

עורך דינו של טראמפ: "אשקר אם אומר שאיני מודאג"

מייקל כהן התייחס לראשונה לפשיטה על משרדו ועל ביתו, והציג תמונה שונה מזו שהציג הנשיא. "חוקרי ה-FBI היו מקצועיים ואדיבים מאוד". במקביל, כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס משתפת פעולה עם הבולשת בחקירת דמי השתיקה

 

"חוקרי ה-FBI היו מקצועיים מאוד ואדיבים. מודאג מהחקירה". עורך הדין מייקל כהן (צילום: AP) (צילום: AP)
"חוקרי ה-FBI היו מקצועיים מאוד ואדיבים. מודאג מהחקירה". עורך הדין מייקל כהן(צילום: AP)

מייקל כהן, עורך דינו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, התייחס הלילה (ד') לראשונה לפשיטת ה-FBI על משרדו ועל חדר המלון שלו בניו יורק. כהן אמר לרשת CNN כי חוקרי הבולשת שפשטו על משרדו היו "מנומסים ומקצועיים ביותר". רשת ABC דיווחה כי צוותו המשפטי של טראמפ נפגש עם אנשי התובע המיוחד בפרשת המעורבות הרוסית בבחירות לנשיאות, רוברט מולר, ביום הפשיטה על משרדו של כהן. על פי הדיווח, הפגישה היא חלק ממשא ומתן לקראת תחקור אפשרי של טראמפ על-ידי מולר.

 

דבריו של כהן על הפשיטה נוגדים לחלוטין את התגובה החריפה של הנשיא טראמפ בנושא. טראמפ התלונן כי "סוכני הבולשת פרצו למשרד של אחד מעורכי הדין הפרטיים שלי. מדובר במצב מביש כחלק מציד מכשפות". טראמפ מתח ביקורת על המהלך בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "החיסיון בין עורך הדין ללקוח מת".

 

דונלד טראמפ (צילום: רויטרס)
"החקירה היא מצב מביש כחלק מציד מכשפות". נשיא ארה"ב טראמפ(צילום: רויטרס)

כהן אמר: "איני מרוצה מכך שפשטו על ביתי ועל משרדי, אך אומר כי אנשי הבולשת שביצעו את החיפוש ואת תפיסת המסמכים עשו זאת במקצועיות רבה, באדיבות רבה ואף הפגינו כלפיי כבוד. הודיתי להם על כך כשסיימו את משימתם".

 

"אשקר אם אומר שאיני מודאג", אמר כהן, "האם אני צריך את זה בחיי? לא, האם אני רוצה להיות מעורב בכך? לא. הפשיטה הזו הייתה מדאיגה בלשון המעטה", הוסיף. כהן אמר עוד כי אינו מאשים את סוכני ה-FBI על כך שעשו את עבודתם.

 

סטורמי דניאלס (צילום: MCT)
"משתפת פעולה עם חקירת הבולשת". כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס(צילום: MCT)

מקדוגל ב-2010 (צילום: AFP)
"חקירת ה-FBI בודקת מסמכים בנוגע לנשים שניהלו רומן עם טראמפ". קרן מקדוגל(צילום: AFP)

בנוגע לפרשת התשלום לכוכבת הפורנו סטפני קליפורד, המוכרת בשם הבמה סטורמי דניאלס, אמר כהן כי כל מה שעשה היה חוקי. הוא אמר כי הוא ממשיך להיות נאמן כלפי הנשיא, אך אמר כי הוא יחשוב מחדש על פעולותיו בנושא התשלום לדניאלס מכיוון שבסופו של דבר הנושא פגע במשפחתו.

 

במקביל דיווחה רשת CNN כי כוכבת הפורנו דניאלס משתפת פעולה עם חקירת ה-FBI בעניינו של כהן. עורך דינה של דניאלס, מייקל אבנטי, פרסם את מעורבותה בנושא בציוץ בחשבון הטוויטר שלו. על פי ה"וושינגטון פוסט", כהן חשוד בעבירות הונאה והפרה של חוק מימון קמפיין בחירות.

 

עוד דווח ב"וושינגטון פוסט" כי במסגרת החקירה נגד כהן מחפשים אנשי ה-FBI תיעוד בנושא שתי הנשים שטענו כי ניהלו רומן עם הנשיא, סטורמי דניאלס ודוגמנית פלייבוי לשעבר קרן מקדוגל, וקיבלו על כך "דמי שתיקה" בשנת 2016.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages, EPA
דונלד טראמפ וסטורמי דניאלס
צילום: gettyimages, EPA
מומלצים