שתף קטע נבחר

תיעוד: אגרופים וקללות בטיסה מאומן לנתב"ג

שני נוסעים היכו זה את זה באגרופים, בטיסה שהחזירה נוסעים מברסלב - ופגעו גם בדיילת. גם הצעקות "די" לא עזרו. צפו ב"ישראלי המכוער"

 

 

 

אגרופים וקללות בטיסה בחזרה מאומן: תגרה אלימה במטוס של חברת התעופה האוקראינית מקייב לישראל תועדה במצלמות. בתיעוד נראים שניים מנוסעי המטוס מתקוטטים ביניהם ומקללים, עד שנוסעים אחרים נאלצו להפריד ביניהם. צפו בסרטון.

 

"טיסת השוקולד": צפו בהתפרעות במטוס

התפרע במטוס עקב סרט "לא צנוע". צפו

 

המקרה התרחש ב-19 במרץ, בטיסת הלילה של "אוקריין אינטרנשיונל" מקייב לנמל התעופה בן גוריון. בטיסה, שהחזירה נוסעים מקברו של רבי נחמן מברסלב באומן לישראל, נראים שניים מהם מכים זה את זה באגרופים.

תגרה במטוס אוקריין אינטרנשיונל (באדיבות
התגרה במטוס האוקראיני(באדיבות "אנשי הדממה")

תגרה במטוס אוקריין אינטרנשיונל (באדיבות
הדיילת ניסתה להפריד - ונפגעה(באדיבות "אנשי הדממה")

שאר נוסעי המטוס נשמעים צועקים לעברם ברקע "די" ו"תפסיקו". תוך כדי המהומה נראית אחת מהדיילות מנסה להפריד, אולם גם היא חטפה מהלומה ונאלצה להתרחק עד שהרוחות נרגעו. בסוף הסרטון, שהופץ רק ביממה האחרונה ברשתות חברתיות, נשמע אחד מהנוסעים אומר לשניים: "בשביל מה זה, חברים?".

 

מחברת התעופה האוקראינית נמסר היום ל-ynet כי "ההמולה התרחשה על טיסת החברה מספר PS777 מקייב לתל אביב ב-19 במרס. לאחר זמן קצר הרוחות נרגעו והנוסעים ישבו במקומותיהם. אנשי הצוות הודיע מיד לקפטן על המצב וזה פעל בהתאם לכללים. לאחר הנחיתה, בגלל שהתרחשה עבירה על הסיפון, פנתה החברה למשטרה שפתחה בחקירת האירוע".

 

גם לפני שנה וחצי תועדה התפרעות בטיסה באותו קו - אוקראינה-ישראל. אז, כאשר עשרות חסידי ברסלב עשו את דרכם לקבר רבי נחמן מברסלב כדי להשתטח במקום בראש השנה, הם רקדו במטוס, שתו אלכוהול והתפרעו.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
באדיבות "אנשי הדממה"
ההתפרעות במטוס
באדיבות "אנשי הדממה"
מומלצים