שתף קטע נבחר

4.5 שנות מאסר לשוטר שפגע מינית בילדות

בועז מישורי, שכיהן כמש"ק שיטור קהילתי בשומרון ועסק בין היתר בהדרכת ילדים ובני נוער, הורשע כי פגע בארבע ילדות בנות שש ושבע וכן בהפרת אמונים. הסדר טיעון שנחתם עמו מחייב אותו לשלם להן פיצויים

 

בועז מישורי (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
בועז מישורי(צילום: מוטי קמחי)
 

ארבע שנים ושבעה חודשי מאסר - זהו עונשו של בועז מישורי (47), שוטר מאריאל, שהורשע בביצוע מעשים מגונים בארבע ילדות בנות שש ושבע, וכן בהפרת אמונים ובשיבוש הליכי משפט. בית המשפט המחוזי בלוד גזר היום (ד') את דינו, לאחר שנחתם עמו הסדר טיעון. במסגרתו הוא ישלם 100 אלף שקל פיצוי כספי לקורבנותיו, שיתחלקו בו באופן שווה.

 

מישורי כיהן כמש"ק שיטור קהילתי במרחב שומרון בין 2010 ל-2014. חלק מתפקידו היה להרצות בפני ילדים בבתי ספר, בגנים ובקייטנות עירוניות בחופשת הקיץ. בין היתר בקייטנות לילדי שוטרים, שם גם הדריך. ואולם הוא ניצל את תפקידו כמדריך ומנחה בסדנאות הללו וגם את היכרותו הקרובה עם חלק מההורים, כדי לפגוע בילדות במקומות שונים.

 

השופטת ליאורה ברודי שקיבלה את ההסדר, נימקה זאת בכך שבדרך זו נחסכה עדות של אחת הנפגעות במשפט. סיבות נוספות להסדר מצד הפרקליטות הוא הפיצוי לקורבנות והדעה כי העונש סביר במקרים מסוג זה.

 

ברודי כתבה: "הנאשם הורשע בעבירות של מעשים מגונים בילדות רכות בשנים, תוך שהפר בצורה בוטה את האמון שניתן בו. משוטר במשטרה מצופה להיות דוגמה אישית בשמירת החוק. בחלק מהילדות פגע הנאשם יותר מפעם אחת".

עו"ד קובי פלומו ()
עו"ד קובי פלומו
עו"ד רונן יצחק מהמחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה, שהגישה את האישום, הסביר: "הנאשם ניצל את קרבתו אל הילדות מתוקף תפקידו, את תמימותן ואת האמון שנתנו בו מעצם היותו שוטר, מדריך בקייטנה וחבר משפחה של חלק מהן. זאת כדי לפגוע בהן מינית. גזר הדין מבטא את הצורך בהוקעת עבירות מין בכלל ובקטינים בפרט, ואת ההכרה בנזק הקשה שנגרם לאותן קטינות, רכות בשנים, כתוצאה ממעשיו החמורים של השוטר".

 

עורך הדין קובי פלומו ייצג את מישורי ואמר כי זהו "מקרה מורכב כאשר כתב האישום בסופו של יום תוקן לקולא, מבלי להקל ראש בעבירות שמיוחסות לו. הוא קיבל אחריות למעשיו, הביע צער לעניין הפגיעה במתלוננות ובני משפחותיהן וביקש לקחת חלק בהליך טיפולי שיקומי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מוטי קמחי
בועז מישורי
צילום: מוטי קמחי
מומלצים