שתף קטע נבחר

תיעוד בכביש וברחוב: יורים צרורות במהלך חתונה

בסרטונים, שצולמו ככל הנראה ביישוב הבדואי תל שבע, נראים רעולי פנים פותחים באש באזור מגורים ובמהלך נסיעה. תושבי האזור חוששים מאסון: "הרבה אנשים כבר נפגעו מירי בשמחות, חלקם מתניידים בכיסא גלגלים"

 

 

כמה צעירים תועדו בסוף השבוע יורים באוויר במהלך מסיבת חתונה בתוך שכונת מגורים בנגב. לא דווח על נפגעים מהירי, אולם תושבים באזור מביעים חשש שהירי הבא יוביל לאסון. בסרטונים אחרים נראו רעולי פנים מוציאים את גופם מחוץ לכלי רכב ויורים באוויר במהלך נסיעה. המשטרה הודיעה כי החתן, תושב תל שבע, עוכב לחקירה וכי חשודים נוספים במעורבות במקרה אותרו, אך טרם נעצרו או עוכבו לחקירה.

 

ביום שישי התקבל במשטרה דיווח על אודות ירי באוויר ביישוב הבדואי תל שבע, שסמוך לבאר שבע. בתיעוד מהזירה ניתן לראות שני צעירים רעולי פנים יוצאים מרכב, ובלי כל חשש פותחים באש אוטומטית. אחרים שעמדו בסמוך צילמו את הנעשה בטלפונים ניידים.

 

במשטרה ציינו כי הירי התרחש "ככל הנראה עקב חתונה". עוד אמרו במשטרה כי "שוטרים שהגיעו למקום פתחו בסריקות, אך לא נשמע ירי ולא אותר דבר". זמן קצר לאחר מכן התקבל במשטרה על ירי בכביש 40 בסמוך לצומת אוהלים. גם שם פתחו שוטרים בסריקות. "נפתחה בדיקה של כלל האירועים", אמרו במשטרה. על פי החשד, הירי בוצע כאשר החתן היה בדרכו לכלה. 

ירי חתונה  ()
רעולי פנים יורים במהלך חתונה

ירי חתונה  ()

תושבי האזור חוששים כאמור מפגיעה. אחד מהם אמר: "לצערי אנחנו סובלים מתופעת הירי בחתונות. מה שראינו ביום שישי היה חמור וסיכן חיים של אנשים. אני לא יודע איך הם מרשים לעצמם לעשות את המעשים האלה".

 

מכובדי העדה הבדואית הודיעו בעבר כי הם לא מתכוונים להשתתף בחתונות שבהן מתרחש ירי באוויר לאות שמחה. ההודעה נועדה להביא למיגור התופעה, אולם בשטח, כפי שניתן לראות בצורה מובהקת בתיעוד מיום שישי, התופעה נמשכת.

 

תושב אחר בנגב אמר: "אני קורא לכל המכובדים לצאת בהחלטה חריפה נגד כל מי שיורה בחתונה. היורים מסכנים את חיינו ועלולים לפגוע בנו. אירועים כאלה עלולים להסתיים באסון. הרבה אנשים נפגעו כבר מירי בשמחות, ויש כאלה שהפכו לנכים ומתניידים בכיסא גלגלים. כנראה שלא לומדים אצלנו מטעויות".

 

הוא הוסיף כי "ברוב החתונות אנחנו עדים לירי. גם כשאני בבית אני שומע את היריות, זה כמו מלחמה. התופעה הזאת צריכה טיפול עמוק ומקצועי לפני שיקרה אסון. על המשטרה לעצור כל חתונה או מסיבה שמתרחש בהן ירי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים