שתף קטע נבחר

שמחה בממלכה: קייט מידלטון בבית חולים לקראת לידה

הנסיך וויליאם ואשתו קייט נסעו לבית חולים פרטי בלונדון לצורך לידת ילדם השלישי. על פי הדיווחים, קייט הוסעה לבית החולים בשלבי לידה מוקדמים

לידת ילד שלישי. הנסיך וויליאם וקייט מידלטון (צילום: AP) (צילום: AP)
לידת ילד שלישי. הנסיך וויליאם וקייט מידלטון(צילום: AP)

הדוכסית מקיימברידג' קייט מידלטון, אשתו של הנסיך וויליאם, הובהלה הבוקר (ב') לבית החולים לקראת לידת ילדם השלישי של הזוג המלכותי. קייט נלקחה לבית החולים הפרטי סנט מרי שבמערב לונדון - שבו נולדו שם שני ילדיהם הקודמים - ג'ורג' ושרלוט.

 

בהודעה שהוציא ארמון קנזינגטון בלונדון נמסר כי הזוג המלכותי נסעו לבית החולים ידיו ברכבם. על פי הדיווחים, קייט הוסעה לבית החולים כשהיא בשלבים מוקדמים של לידה.

 

 

ארמון קנזינגטון הודיע כי וויליאם וקייט מצפים לילד שלישי רק בספטמבר האחרון. בהודעה שפרסם בית המלוכה נמסר שהמלכה אליזבת השנייה, סבתו של וויליאם, מאושרת מהחדשות. "המלכה וחברים במשפחות של השניים מאושרים מאוד מהחדשות", נכתב.

 

גורמים בבית המלוכה הבריטי מסרו אז שקייט מידלטון סובלת מבחילות הריון קשות ולכן לא תמלא את מטלותיה המלכותיות ולא תשתתף באירועים רשמיים.

 

ילדם השלישי של הדוכסים מקיימברידג' יצטרף לנסיכים ג'ורג' (בן 4) ושרלוט (בת שנתיים), והוא יהיה יורש העצר החמישי לכתר הבריטי אחרי הנסיכים צ'רלס, וויליאם, ג'ורג' ושרלוט. הנסיך הארי, אחיו של וויליאם, יידחק למקום השישי בתור לרשת את הכתר.

קייט מידלטון ושני הילדים - שרלוט וג'ורג' (צילום: MCT) (צילום: MCT)
קייט מידלטון ושני הילדים - שרלוט וג'ורג'(צילום: MCT)

הנסיך וויליאם וקייט מידלטון בחתונתם (צילום: Getty Images) (צילום: Getty Images)
הנסיך וויליאם וקייט מידלטון בחתונתם(צילום: Getty Images)

במהלך שני ההריונות הקודמים שלה סבלה קייט בת ה-34 מבחילות בוקר קשות ביותר, וגם הפעם היא לא עברה ימים קלים. ארמון המלוכה בישר על הריונה של קייט מוקדם מהמתוכנן בשל מצבה הרפואי שאילץ אותה, כאמור, לבטל את השתתפותה באירועים רשמיים.

 

וויליאם וקייט נישאו בחתונה מלכותית מפוארת בלונדון ב-29 באפריל 2011. השניים אמרו עוד במהלך האירוסים שלהם שהם רוצים להקים משפחה, אבל השאלה היא כמה עוד ילדים הם מתכננים להביא לעולם. בשנת 2012, במהלך ביקור בסינגפור, נשאל הנסיך וויליאם כמה ילדים הוא רוצה, הוא השיב "אני חושב על שניים".

 

בביקורם האחרון של הדוכסים הבריטים בפולין התבדחה קייט על ילד שלישי כשנתנו לה צעצוע שאמור להרגיע תינוקות קטנטנים. קייט הודתה על המתנה שקיבלה ואמרה בצחוק לבעלה וויליאם: "נצטרך פשוט להביא לעולם עוד ילדים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
וויליאם וקייט
צילום: gettyimages
מומלצים