שתף קטע נבחר

הראפר המפורסם בשירות קרטל סמים: "מוסס גופות נרצחים עם חומצה"

הזמר וכוכב הרשת המקסיקני כריסטיאן עומאר פלמה גוטיירס נעצר ביחד עם אדם נוסף בקשר לרציחתם של שלושה סטודנטים לקולנוע. הוא הודה שנפטר מגופותיהם וקיבל שכר שבועי מארגון פשיעה ידוע לשמצה

 

 

לא רק שר למחייתו: זמר ראפ וכוכב רשת מקסיקני עם מאות אלפי עוקבים ביוטיוב ובפייסבוק הודה שמוסס עם חומצה את גופותיהם של שלושה סטודנטים לקולנוע שנעלמו. כך אישרו אתמול (יום ד') רשויות המדינה המרכז אמריקנית.

 

עוד חדשות מעניינות מהעולם בדף הפייסבוק של דסק החוץ

 

כריסטיאן עומאר פלמה גוטיירס - שנודע גם בכינוי QBA - נעצר ביחד עם אדם נוסף בקשר למותם של סלומון אסווס גסטלום, בן 25, דניאל דיאס, בן 20, ומרקו אוולוס, בן 20.

 

כריסטיאן עומאר פלמה גוטיירס ראפר מקסיקו נאשם ברצח סטודנטים ()
גויס לארגון הפשיעה דרך חבר. זמר הראפ גוטיירס

גוטיירס הודה בפני התביעה במקסיקו שהוא נפטר מגופותיהם של השלושה לאחר שנחטפו, עברו עינויים ונרצחו בחודש שעבר במדינת חליסקו שבמערב מקסיקו. "הוא השתתף בשלושה מקרי רצח קודמים", אמרה החוקרת הראשית בפרשה ליסט טורס לסוכנות הידיעות הצרפתית.

 

קיבל 159 דולר לשבוע מקרטל הסמים

גוטיירס סיפר לחוקרים שהוא קיבל 3,000 פסו מקסיקני (159 דולר) בשבוע עבור עבודה לקרטל הסמים "הדור החדש של חליסקו", אחד מארגוני הפשיעה החזקים ביותר במקסיקו. לדבריו, הוא גויס לפני שלושה חודשים לארגון הפשיעה דרך חבר.

 

לשני עמודים נפרדים ששייכים לגוטיירס יש 140 אלף עוקבים ולערוץ היוטיוב שלו יש קרוב ל-125 אלף מנויים ומיליוני צפיות.

 

כריסטיאן עומאר פלמה גוטיירס ראפר מקסיקו נאשם ברצח סטודנטים ()

כריסטיאן עומאר פלמה גוטיירס ראפר מקסיקו נאשם ברצח סטודנטים ()

כריסטיאן עומאר פלמה גוטיירס ראפר מקסיקו נאשם ברצח סטודנטים ()

בשיריו של גוטיירס, כמו למשל "למוות אין לוח זמנים", הוא שר על אלימות, כלי נשק וסמים – ותמיד בטון מאיים. בקטעי הווידאו שהוא מעלה לרשת רואים לא פעם שכונות עניות שבהן פועלים חברי כנופיות, משתמשים בסמים ומשוויצים בכלי נשק שבידיהם. בסרטונים אחרים נראים הראפר וחבריו בתוך רכבי פאר או על אופנועים.

 

החוקרת הראשית טורס אישרה שכמה מהקליפים שצילם גוטיירס משמשים כראיות בחקירה שמתנהלת נגדו. התביעה במקסיקו מסרה שהראפר המפורסם וחשוד נוסף שנעצר יואשמו בחטיפה בנסיבות מחמירות, ואילו חמישה חשודים נוספים בקשר לרצח הסטודנטים עדיין לא נתפסו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים