שתף קטע נבחר

נעצר חשוד נוסף בירי בחתונה: ניסה לברוח ולדרוס שוטרים

צעיר משגב שלום, שחשוד במעורבות בירי בחתונה לפני כ-10 ימים, ניסה להימלט מהשוטרים בעת שהבחין בהם. הוא נטש את הרכב, פתח במנוסה ונעצר בתום מרדף רגלי

 

 

נעצר חשוד נוסף בירי בחתונה בנגב: עשרה ימים לאחר הירי בצומת אוהלים בנגב נעצר היום (ג') חשוד נוסף, בשנות ה-20 לחייו, תושב שגב שלום. הוא ניסה לברוח מהשוטרים ואף לדרוס אותם במהלך מנוסתו, ונעצר לאחר מכן. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בבאר שבע.

רכב מבצע הירי בצומת אוהלים (צילום: דוברות המשטרה)
הרכב שממנו נמלט החשוד(צילום: דוברות המשטרה)

ירי חתונה  ()
הירי בחתונה

מהמשטרה נמסר כי בעת שהצעיר הבחין בשוטרים הוא החל להימלט תוך שהוא מנסה לדרוס אותם. בהמשך נטש את הרכב ופתח במנוסה. בתום מרדף רגלי הוא נעצר על ידי הלוחמים והועבר לחקירה ביחידה המרכזית של משטרת ישראל בבאר שבע.

 

במשטרה אמרו בנוסף כי החשוד נעצר במהלך פעילות יזומה בצומת אוהלים שבכביש 40. זהו החשוד השלישי שנעצר בפרשת הירי בחתונה, שהעלתה לסדר היום את "המערב הפרוע" בדרום. לפניו נעצר החתן ששוחרר בינתיים וחשוד נוסף שבתחילת השבוע הוארך מעצרו בפעם השנייה.

ירי חתונה  ()
 

בסרטונים שהופצו ברשת נראו רעולי פנים יורים באוויר תוך כדי נסיעה פרועה בכביש הראשי, ובסמוך למבני מגורים בנגב. תושב הנגב שצילם את אחד הסרטונים העביר אותו לעמותת "אור ירוק". הצלם, שחשש להעלות את הסרטון, שלח אותו לעמותת "אור ירוק" שהעלתה אותו לעמוד בפייסבוק שלה. "מדובר בחגיגת חתונה ביישוב שכללה נסיעה פרועה עם כלי נשק וירי באוויר במשך דקות ארוכות", סיפר האזרח שתיעד את המקרה.

 

בעמותת "אור ירוק" ציינו שמדובר בתופעה שהפכה בזמן האחרון לשגרתית בנגב, ולדבריהם "אין זה הסרטון הראשון שרואים בו נשק". בנוסף, הם אמרו כי ישנה תופעה של נהיגה פרועה, במהירות מופרזת, כאשר במקרים רבים המצלמים גם מעלים את הסרטונים לרשת ומתפארים במעשיהם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים