שתף קטע נבחר

רמלה: בן 7 נפגע מירי בחזה במכולת שכונתית

"פתאום אחד מהם הוציא אקדח, ירה על מישהו אחר", סיפר אביו של הילד. קליע פגע בדלת ברזל ועף הישר לכיוון החזה שלו. הוא הצליח לרוץ לביתו והזעיק את אחיו שייקח אותו לבית החולים, שם הוגדר מצבו קל

 

רביע אבו סויס ()
רביע אבו סוויס בבית החולים
רביע אבו סוויס, ילד בן שבע מרמלה, נורה הערב (שבת) בחזהו בזמן שערך קניות במכולת השכונתית. רק בדרך נס הוא נפצע באורח קל, ולא באופן חמור יותר.  

 

נעמן אבו סוויס, אביו של הילד, סיפר כי בנו רכב על אופניו לקנות כמה דברים במכולת, כשלפתע נשמע ירי. "אחד הקליעים פגע בדלת ברזל ועף לכיוון הבן שלי. הוא נפצע בחזה וישר עזב את המקום, רץ לכיוון הבית. הוא צעק, 'ירו בי! ירו בי! קחו אותי לבית חולים'. תודה לאל שהוא בסדר".  

 

אבו סוויס העיד שבנו סיפר כי ראה אנשים רבים במקום שאליו הגיע, "פתאום אחד מהם הוציא אקדח, ירה על מישהו אחר. זה שירה בדיוק עמד מאחורי הבן שלי בהמשך הוא ראה שקליע פגע בדלת של המכולת וחזר אליו. 'ראיתי את הכדור בא אליי, לכיוון שלי, התכוונתי להסתובב אבל הכדור פגע לי באמצע החזה, למעלה', ככה הבן אמר. כדור ממש, אחרי שפגע בקיר, בדלת, חזר אליו לחזה שלו". 

 

רביע אבו סויס ()

הבית מרוחק מהמקום בערך כ-80 מטרים. "הילד מבין עניין למרות שהוא בן שבע. אז הוא אמר לאח שלו שירו בו. אח שלו תפס אותו, התחיל לרוץ, התקשר אליי, הייתי בעבודה. הוא שאל אותי מה לעשות תוך כדי שרץ ברחוב. התחלתי להסביר לו לאט לאט - הכל בסדר, תירגע, אם הוא פותח עיניים, הוא מדבר, תמצא

מישהו ברחוב שייקח אותך. הוא מצא רכב ברחוב, לקחו אותו למיון", סיפר האב. בנו אושפז במחלקת טיפול נמרץ ילדים. 

 

לדבריו, רביע עדיין המום ממה שאירע. הוא מבולבל כרגע, ממש מבולבל". הוא סיפר כי אירועי ירי בשכונה אינם דבר נדיר. "גם המשטרה יודעים שתמיד יש את זה. הם לא יכולים למנוע דבר כזה, גם אם ישימו בכל פינה שוטר זה לא יעזור. זה הכיף של אנשים היום, לירות ולהראות 'אני גבר, אני יש לי, תראו שיש לי, תיזהרו ממני'. הצעירים בני 21-17 הם אלה שעושים את זה". לסיום ביקש אבו סוויס: "תשמרו על הילדים שלכם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים