שתף קטע נבחר

המקעקע התבלבל - האמא שינתה את שם הילד

אמא שבדית רצתה לבטא את אהבתה לבנה הקטן, ונחרדה לגלות שהמקעקע חרט על העור שם לא נכון. היא בחרה להתמודד עם הטעות

שבדית שפרצה בבכי כשגילתה שהמקעקע טעה בשם של בנה העדיפה להחליף את שמו, במקום להסיר את הקעקוע.

 

בסוף השבוע סיפר עיתון בשבדיה את סיפורה של יוהנה ג'ילסהל סנדסטרום בת ה-30. לפני שלוש שנים היא הגיעה לחנות קעקועים וביקשה לקעקע על הזרוע את שמותיהם של שני הילדים שלה. אחרי שהמקעקע סיים את עבודתו יוהנה הודתה לו וחזרה לביתה, בטוחה שסיימה בהצלחה את התוכנית לבטא את אהבתה לילדיה נובה (Nova) וקווין (Kevin). הייתה רק בעיה אחת: המקעקע חרט "קלווין" (Kelvin) על הזרוע שלה.

אילוס קעקוע קעקועים (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

"אמרתי שאני רוצה לקעקע את שמות הילדים שלי ואמרתי למקעקע את השמות. הוא לא שאל כלום על האיות של השמות ולא הקדשתי לכך מחשבה נוספת", אמרה יוהנה לעיתון השבדי. כשגילתה את הטעות האמא הצעירה פרצה בבכי. "הלב שלי הפסיק לפעום וחשבתי שאני הולכת להתעלף", היא נזכרת.

 

יוהנה חזרה לחנות הקעקועים. המקעקע פרץ בצחוק, ואמר לה שאין שום דבר שהוא יכול לעשות. הוא גם הזכיר לה שהייתה לה את ההזדמנות לראות את הציור לפני שנחרט על העור. הוא הסכים להחזיר לה את כספה, ונתן לה טלפון של קליניקה להסרת קעקועים.

 

כשיוהנה גילתה שהסרת הקעקוע כרוכה בטיפולים רבים, היא ובעלה בחרו להתמודד עם הטעות. "החלטנו לשנות את השם של הילד", היא אמרה. כך הפך הילד קווין לקלווין. יוהנה מרוצה, ואומרת שמדובר בשם מקורי.

 

"מעולם לא שמעתי על השם 'קלווין'. אין עוד מישהו שקורא לילד שלו קלווין. הבנתי שלאף אחד אחר אין את השם הזה. זה מיוחד. עכשיו אני חושבת שזה טוב יותר מקווין", אומרת יוהנה. אמו של קלווין לא חושבת שהחלפת השם השפיעה עליו. "הוא היה בקושי בן שנתיים כשעשיתי את הקעקוע", היא אומרת.

 

מאז המקרה ילדה יוהנה אחות קטנה לקלווין, פרייה. יוהנה רוצה לקעקע גם את שמה על הזרוע. הפעם היא תגיע מוכנה. "אני הולכת לכתוב את השם על פתק ולבדוק אותו 10,00 פעמים", היא צוחקת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
המקעקע פרץ בצחוק, ואמר שהוא לא יכול לעשות דבר
צילום: shutterstock
מומלצים