שתף קטע נבחר

תיעוד: קיבלה דו"ח ותקפה פקחיות עם מערוך

תושבת חולון קיבלה דו"ח על החזקת כלבים מסוכנים, רדפה עם מערוך אחרי פקחיות וניפצה חלונות בניידת שלהן. לאחר מכן התעמתה עם שוטרים שהוזעקו למקום. היום היא תובא להארכת מעצרה

 

נערה בת 17 תועדה אתמול כשהיא תוקפת פקחיות של עיריית חולון באמצעות מערוך, לאחר שקיבלה דו"ח על החזקת כלבים מסוכנים בניגוד לחוק. בהמשך היא השתוללה, ניפצה שמשות של ניידת הפיקוח העירוני והתעמתה עם שוטרים שהוזעקו למקום. היום (ד) היא תובא להארכת מעצר בבית משפט השלום לנוער בת"א.

 

נערה בת 17 תוקפת פקחיות בחולון (באדיבות
הצעירה רצה לעבר הפקחיות עם המערוך בידה הימנית(באדיבות "אנשי הדממה" )

ניידת פיקוח עירוני שהושחטה על ידי נערה בת 17 בחולון (באדיבות
השמשה המנופצת בנייידת של הפיקוח העירוני(באדיבות "אנשי הדממה" )

ניידת פיקוח עירוני שהושחטה על ידי נערה בת 17 בחולון (באדיבות
(באדיבות "אנשי הדממה" )
 

האירוע התרחש ברחוב שכטר בחולון. על פי התיעוד של הפקחיות, גלי ורונית, הצעירה נראית רודפת אחריהן עם מערוך בידה כשהיא מקללת את השתיים ומאיימת עליהן שיעזבו את המקום. "שברו לנו את הניידת", נשמעת הפקחית רונית בתיעוד, מדווחת בקשר. "סעי סעי, היא רודפת אחרינו עם אלות. קחי את הניידת ובואי הנה". בהמשך, הצעירה השליכה בקבוק זכוכית על שמשת הניידת, קיללה את הפקחיות ואיימה עליהן.

 

לאחר האירוע הוזעקו למקום שוטרי מרחב איילון שעצרו את הצעירה והבוקר היא הובאה להארכת מעצר בבית משפט השלום לנוער בתל אביב. "משטרת ישראל רואה בחומרה פגיעה בעובדי ציבור על רקע מילוי תפקידם כחוק, תפעל בנחישות להגנה עליהם וכן למיצוי הדין עם הפוגעים בהם", נמסר הבוקר בהודעת המשטרה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
באדיבות "אנשי הדממה"
שמשהמנופצת בניידת
באדיבות "אנשי הדממה"
מומלצים