שתף קטע נבחר

קטטה באוטובוס: נהג הכה נער שחטף לו את הטלפון

ארבעה נערים שתויים עלו לקו הנוסע מהבירה למעלה אדומים, אך הנהג שהבחין כי הם שתויים ביקש מהם לרדת. הם סירבו ובתגרה שהתפתחה שם הנהג סטר לאחד מהם. אגד תעבורה: "נסיק מסקנות"

 

 

 

קטטה בין נהג אגד תעבורה לנער שתוי אירעה בלילה (יום ו') באוטובוס שעשה את דרכו מירושלים למעלה אדומים.

 

הנהג, תושב מזרח ירושלים בן 30, סיפר כי ארבעה נערים ביקשו לעלות לאוטובוס בשעה 01:20, הם היו שתויים ובידיהם אף שקיות שבהן משקאות אלכוהוליים. הוא סירב לכך שישתו במהלך הנסיעה ואז התגלע ביניהם ויכוח אלים.

 

בסרטון נראה נער שעולה לאוטובוס. הנהג ביקש ממנו לרדת כשהבחין שהוא וחבריו שיכורים. הוא החליט לתעד במכשיר הנייד את המתרחש, והנער החל לקלל אותו בגסות. הוא אף חטף לנהג את המכשיר מידו. בשל כך סטר הנהג לנער בחוזקה.

אלימות בקו הלילה של אגד בין מעלה אדומים לירושלים ()

אלימות בקו הלילה של אגד בין מעלה אדומים לירושלים ()

אלימות בקו הלילה של אגד בין מעלה אדומים לירושלים ()
מתוך הסרטון
 

הנהג סיפר: "הם היו שתויים לגמרי. אמרתי להם, 'או שתרדו או שתזרקו את הבקבוקים'. הם לא הקשיבו והתחילו להתווכח, הם לא רצו לשלם. אחד מהם חטף לי את הטלפון בפראות". הוא הוסיף כי עוד לפני שהספיק לצלם את מהש אירע, "הוא קילל אותי ואיים עליי כשהוא שיכור לגמרי. אי אפשר לדעת מה הוא היה עושה ולאן זה היה יכול התגלגל. ברגע שהוא חטף לי את הפלאפון, נתתי לו סטירה. לא רציתי, אבל מהפחד ומהאיום שלו עשיתי הכל כדי שהוא יירד מהאוטובוס ושלא יפגע בנוסעים".

 

מאגד תעבורה נמסר: "מדובר בתגובה אינסטנקטיבית, גם אם חריפה, של הנהג לניסיון חטיפת הטלפון מצד הנער. הסרטון מציג רק חלק קטן מהאירוע, ולנער היה מה להסתיר. בשלב זה קשה לראות את התמונה המלאה. אנו מסתייגים מנקיטת אלימות, בין אם היא מתבטאת בהצקה לנהג, בחטיפת טלפון או בהרמת יד. נתחקר את האירוע ונסיק את המסקנות הנדרשות".

 

יו"ר ארגון נהגי האוטובסים, ישראל גנון, אמר בהתייחס למקרה כי ההפרדה בין הנהג לנוסעים חייבת להיות בעדיפות ראשונה בכל הנוגע למאבק באלימות באוטובוסים. משרד האוצר והתחבורה חייבים לייצר ההפרדה בפועל בין הנהגים לנוסעים. עליהם לתקצב מנגנוני אבטחה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים