שתף קטע נבחר

אחיינו של היהלומן שנרצח: "בן עוולה קטף את חייו"

יומיים אחרי שאותרה גופתו של בוריס בוטרשוילי ביער מודיעין, סיפר אחיינו יוסי מירון בריאיון לאולפן ynet על הדוד האהוב: "כולם הוקירו אותו וכיבדו אותו, לא היו לו אויבים". האחיין קרא לאזרחים להתעורר: "אנחנו במלחמה"

 

יוסי מירון, אחיינו של בוריס בוטרשוילי, היהלומן מלוד שגופתו אותרה בסוף השבוע ביער מודיעין, התייחס הבוקר (יום א') בריאיון לאולפן ynet לטרגדיה. "זאת דמות שהייתה לי מאוד מרכזית בחיים, דמות ששימשה לי לאב. אין לי אבא כבר 22 שנה ובוריס היה בשבילי אבא, אימא, אח, אחות, חבר, הוא היה הכול", אמר מירון.

 

בוטרשוילי, אב לארבעה, נעדר מאז יום רביעי שעבר. כוחות גדולים של משטרה חיפשו אחריו בגזרת יער בן שמן ויער מודיעין. זמן קצר לאחר הגשת תלונת ההיעדרות נעצר גבר בן 49 ממודיעין, שלפי החשד מעורב באירוע. גופת היהלומן אותרה כאמור ביום שישי בבוקר ביער מודיעין ועליה סימני אלימות. בשל כך חושדת המשטרה כי בוטרשוילי נרצח.

בוריס בוטרשוילי ( צילום: באדיבות המשפחה)
הנרצח בוריס בוטרשוילי( צילום: באדיבות המשפחה)

הזירה ביער מודיעין שבה אותרה גופת הנעדר בוריס בוטרשוילי (צילום : דוברות המשטרה)
זירת איתור הגופה ביער מודיעין(צילום : דוברות המשטרה)

על השאלה האם הקורבן היה נתון לאיומים השיב האחיין מירון: "ממש לא, אנחנו משפחה מאוד מגובשת ומאוד מואחדת. חווים יום יום, שעה שעה, אחד את השני. אנחנו תמיד נמצאים ביחד, לא היו לבוריס אויבים. זה מקרה שהוא לא יתואר, חלום בלהות מבחינתי".

 

האחיין הוסיף כי "דוד שלי היה יקר לא רק לי ולמשפחתי אלא גם לעיר שלמה. כולם הוקירו אותו, כולם כיבדו אותו והוא כיבד את כולם. לא ייתכן שדבר כזה קורה לו. הוא נרצח על ידי בן עוולה שקטף את חייו והשאיר כאן יתומים. לא רק את הילדים, זה הפסד ענק לכולם".

 

מירון גילה כי "ממידע שאספתי הייתה איזושהי היכרות בין דוד שלי לרוצח. כמו שדוד שלי בטח בכולם - כך הוא בטח גם בו. לא להאמין שאדם יהודי ירים יד על נפש יהודית, פה במדינת ישראל. וזה לא משנה אם זה איש עסקים או רופא או שופט או עורך דין. האלימות הבלתי-נתפשת הזאת צריכה להימחק. אנחנו צריכים להוקיע מהשורש את האכזריות הזאת. אנחנו כאן במלחמה, מלחמת קיום, תתעוררו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים