שתף קטע נבחר

צילום: AP

טראמפ הקרין לקים "סרט הוליוודי" בכיכובם

בפסגה בסינגפור הקרין נשיא ארה"ב לרודן צפון קוריאה טריילר ל"סרט" בהשתתפותם. "זה סיפור על מנהיגים ויעד אחד", אומר הקריין בסרטון - שקורא לקים להתפרק מנשק גרעיני: "עולם חדש יכול להתחיל היום"

 

דונלד טראמפ לא הגיע לפגישה ההיסטורית עם קים ג'ונג און בידיים ריקות: הנשיא האמריקני הקרין לרודן הצפון קוריאני סרטון באורך ארבע דקות שהפיקו האמריקנים לכבוד הפסגה, מעין "פרסומת לסרט הוליוודי" בכיכובם של שני המנהיגים.

 

האמריקנים הכינו גרסה באנגלית ובקוריאנית. הסרטון עמוס בקטעי ארכיון ישנים, ובתמונות של דונלד טראמפ וקים ג'ונג און מחייכים. "זה סיפור על שני גברים, שני מנהיגים ויעד אחד", אומר הקריין בסרטון.

דונלד טראמפ עם קים ג'ונג און (צילום: AP)
"אני חושב שהם אהבו את זה"(צילום: AP)
 

על רקע תמונות של תינוקות ומפעלים לייצור מכוניות אומר הקריין שעתידה של צפון קוריאה יהיה משגשג - אם היא תסכים לוותר על הנשק הגרעיני שלה. את הקטע מלווים טילים בליסטיים ב"רוורס" - מהשמיים לקרקע.

 

"העבר לא חייב להיות גם העתיד", אומר הקריין בסרטון, על רקע תמונות של האזור המפורז שמפריד בין צפון קוריאה לדרום קוריאה מאז תום המלחמה ב-1953. "עולם חדש יכול להתחיל היום".

 

נראה שהסרטון של הבית הלבן פונה ישירות לקים, ואומר לו שהבחירה אם לפתוח את צפון קוריאה להשקעות בינלאומיות ולהיכנס לספרי ההיסטוריה תלויה בו. "הפגישה בהשתתפות הנשיא טראמפ והיו"ר קים ג'ונג און תעשה היסטוריה. רגע אחד. בחירה אחת", מכריז הקריין.

 

טראמפ אמר שאחרי שקים ובכירים אחרים במשלחת הצפון קוריאנית צפו בסרטון הוא נתן להם עותק. "אני חושב שהם אהבו את זה", אמר טראמפ על המחווה. אנשי הבית הלבן הקרינו את הסרטון גם בפני העיתונאים שהגיעו למסיבת העיתונאים של טראמפ.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
הפסגה בסינגפור
צילום: רויטרס
מומלצים