שתף קטע נבחר

צפו: קטטה המונית על ספינה בכינרת

בסרטון, שצולם על ספינה ששטה בכינרת, נראים כמה מהמצולמים משליכים כיסאות זה על זה. כשהשוטרים הגיעו הם סירבו להגיש תלונה. קטטה פרצה גם במתחם קניות בנצרת, שניים נעצרו

 

 

לא שקט באזור הכינרת: בסרטון שהגיע לידי ynet נראים כמה בני-אדם, שהיו אתמול (שבת) בהפלגה בספינה בכינרת, זורקים כיסאות זה על זה. הרקע לקטטה לא ברור.

 

במשטרה אמרו כי התקבל דיווחו על קטטה בספינה, אך כשהשוטרים הגיעו למקום המעורבים סירבו להגיש תלונה. ככל הידוע על הסיפון היו תושבים ממזרח ירושלים, שהגיעו כינרת לחגוג את עיד אל-פיטר.

 

בעלי הספינה אמר כי אינו יודע מה הצית את הקטטה. "מה שחשוב מבחינתנו הוא שלא היו נפגעים בנפש. הנזק הסתכם בכיסאות ושולחן אחד. אני לא חושב שיעזור במקרה כזה להגיש תלונה", הבהיר.

 

יו טיוב: קטטה במועדון הלידו בטבריה ()
הקטטה על הספינה בכנרת

 

זו לא הייתה הקטטה היחידה אתמול בכינרת. שלושה צעירים מנצרת בשנות ה-20 לחייהם נעצרו אתמול בבוקר לאחר שהתפרעו בחוף שיזף שבצדה המזרחי של הכינרת, תקפו נופשים וגרמו נזק לרכוש. אחד המבלים במקום שלף אקדח שהיה בחזקתו וירה באוויר, והשלושה נמלטו מהמקום ברכבם.

 

לאחר שהבחינו בניידות המשטרה ניסו להימלט בשחייה לתוך הכינרת, אך כוח של השיטור הימי הצליח ללכוד אותם. במשטרה אומרים כי שלושת הצעירים היו תחת השפעת סמים ואלכוהול, ואחד מהם נזקק לטיפול רפואי עקב השפעת החומרים.

 

 

 

 

כמו כן, בשעות הערב התפתחה קטטה בין חבורות צעירים במתחם "ביג פאשן" בכניסה לנצרת. מאבטחים ניסו להפריד בין הנצים והשתמשו בגז פלפל. במהלך הקטטה נפצע נער בן 15 מכפר כנא באורח קל וסבל מחבלות.

 

שוטרים שהגיעו למקום עצרו שני חשודים במעורבות בקטטה, האחד בן 17 מנצרת והשני כבן 21 מכפר כנא. בחיפוש אצל אחד החשודים נתפס אגרופן. מחר תבקש המשטרה מבית המשפט השלום בנצרת להאריך את מעצרם.

 

 


פורסם לראשונה 16/06/2018 21:28

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים