שתף קטע נבחר

בעל הפיצרייה נהרג כשיצא למשלוח האחרון

נוי שייך ז"ל, בן 25 מתנובות, נהרג הלילה בתאונה עם רכב פרטי כשיצא למסור את המשלוח האחרון מהפיצרייה. דודו ספד לו: "הוא חלם להיות זמר. ילד שיודע רק לתת, נותן מכל הלב". נהג הרכב הפרטי נחקר ושוחרר

נוי שייך, תושב מתנובות בן 25, נהרג אמש (יום ה') בתאונה שאירעה על כביש 57, בכניסה למושב. דודו ספד לו: "היו לו כל הזמן שאיפות להתקדם. אנחנו המומים וכואבים. לא מבינים מה קרה בתאונה".

נוי שייך ז
שייך ז"ל. בעל פיצרייה שחלם להיות זמר
 

 

שייך הקים במושב פיצרייה ויצא אמש למשלוח האחרון שהיה לו באותו היום, אך לא שב. כאשר יצא מהמושב לצומת המרומזר בכביש 57 אירעה התנגשות בין הקטנוע שלו לרכב הפרטי. נוי נפצע אנושות. צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בו ניסיונות החייאה שבסופן נקבע מותו.

 

"נוי סיים לימודי מוזיקה בבית ספר רימון וחלם להיות זמר", סיפר דודו, גלעד עובדיה. "הוא היה בחור זהב, אין דברים כאלה. ילד שיודע רק לתת, נותן מכל הלב. היו לו שאיפות להתקדם כל הזמן, הוא הקים את הפיצרייה במו ידיו. אנחנו המומים וכואבים, לא מבינים מה קרה בתאונה".

זירת התאונה בכביש 57 בין רכב פרטי ואופנוע ()
זירת התאונה. "המומים וכואבים. לא יודעים מה קרה בתאונה"

זירת התאונה בכביש 57 בין רכב פרטי ואופנוע ()

נוי הוא בן הזקונים של נעמי ולביא שייך והשאיר אחריו אח ושלוש אחיות נוספות. הוא הובא הבוקר למנוחות בבית העלמין של המושב, שנמצא בסמוך למקום התאונה.

 

כבר בלילה הגיעו בוחני תאונות הדרכים של משטרת מרחב שרון. מחקירה ראשונית עולה כי נוי נכנס לצומת במטרה לפנות שמאלה לכיוון מערב. הרכב הפרטי הגיע לצומת מכיוון מערב והשניים התנגשו. נהג הרכב הפרטי עוכב לחקירה שבסיומה שוחרר. החקירה נמשכת ובמהלכה ייבדק מי נכנס לצומת באור אדום.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים