שתף קטע נבחר

חשד: דירה הוצתה בעכו בגלל ויכוח על משרת חזן בבית כנסת

אדם כבן 80 נפגע משאיפת עשן בדירת מגוריו. המשטרה חוקרת את הרקע להצתה. אחד מכיווני החקירה הוא ויכוח בין בעל הדירה שהוצתה לאדם שמתפלל עמו באותו בית כנסת על מי שישמש חזן בתפילה

 

דירה הוצתה בעכו (צילום: דוברות כבאות והצלה תחנת זבולון)
דירה הוצתה בעכו(צילום: דוברות כבאות והצלה תחנת זבולון)

האם ויכוח על משרת החזן בבית הכנסת הוביל אמש (ו') להצתה בעכו? זהו אחד מכיווני החקירה, כך נודע ל-ynet. כתוצאה מההצתה נפגע גבר כבן 80 באורח קל-בינוני.

 

האירוע התרחש בליל שבת, בשעת ערב מאוחרת, בבית דירות בן ארבע קומות ברחוב הרצוג בעכו. אדם שפך ככל הנראה חומר דליק על דלת דירה בקומה הראשונה, הצית אותה ועזב את המקום. חמישה צוותים של לוחמי איש מתחנת זבולון הוזעקו לשם וחילצו מהדירה שהייתה אפופת עשן, אדם כבן 80.

 

צוותי מד"א פינו את הפצוע למרכז הרפואי לגליל בנהריה, ובהמשך הלילה הוא שוחרר לאחר קבלת טיפול. הכבאים המשיכו בפעולות כיבוי השריפה ושחרור העשן הרב משאר חלקי הבניין. לא היו נפגעים נוספים.

 

חוקר שריפות פתח בחקירת נסיבות הדליקה, וקבע כי מדובר בהצתה. המידע הועבר למשטרה. ל-ynet נודע כי אחד מכיווני החקירה המרכזיים הוא ויכוח שהיה בין בעל הדירה שהוצתה לבין אדם אחר שמתפלל עמו באותו בית כנסת. ככל הנראה נסב הוויכוח על השאלה מי ישמש חזן בתפילה.

 

במשטרה סירבו לאשר ומסרו כי מממצאי החקירה בזירה ומחוות דעת של חוקר שריפות עולה כי מדובר בהצתה, ותיפתח חקירה בהתאם.

 

רב רשף רמי ויצמן, מפקד המשמרת שהגיע לזירה, תיאר: "כשהגענו לדירה ראינו שהכניסה אליה עולה בלהבות. התחלנו בפעולות כיבוי ומנענו את התפשטות הדליקה לתוך הדירה. עם כניסתנו אליה ראינו אדם מבוגר במרפסת שנפגע מהעשן הרב. חילצנו אותו, העברנו אותו לטיפול מד"א והמשכנו בפעולות לשחרור עשן מהדירה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות כבאות והצלה תחנת זבולון
הצתה בעכו
צילום: דוברות כבאות והצלה תחנת זבולון
מומלצים