שתף קטע נבחר

חשד: נערים גרמו למותו של ילד בן 4 בתאונה בחורה

הילד הובהל לבית החולים ושם נקבע מותו לאחר שדווח כי נפל מאופניים. חקירת המשטרה העלתה ששני נערים חשודים במעורבות בתאונה שהביאה למותו

המשטרה עצרה שני נערים, בן 14 ובן 16, בחשד כי גרמו למותו של ילד בן 4 מחורה בתאונת דרכים. כך נודע היום (ב'). הילד נהרג בשבת האחרונה. תחילה דיווחו כוחות מד"א כי הוא ככל הנראה נפל מאופניים והובהל לבית החולים סורוקה במצב קשה, לאחר שנפגע בראשו. מאוחר יותר נקבע מותו.

 

המשטרה פתחה בחקירה, וממנה עלה כי בניגוד למה שמסרו בני משפחתו של הילד, הוא נפצע בתאונה שבה היו מעורבים גם החשודים. בבית משפט השלום בבאר שבע ידונו בהארכת מעצרם.

 

אתמול נהרגו בתאונת דרכים שני צעירים תושבי דבורייה, בהתנגשות בין מכוניתם לבין מערבל בטון בג'נין שבצפון השומרון. צעיר נוסף, תושב בועיינה-נוג'ידאת שבגליל התחתון, נפצע קשה והובהל על-ידי הסהר האדום לבית חולים אלראזי בג'נין עם פציעות רב-מערכתית.

 

מוקדם יותר נהרג בתאונה חזיתית גבר כבן 55, וצעיר בן 27 נפצע בינוני. שני כלי רכב התנגשו בכביש בין היישובים יודפת והררית במשגב מעט אחרי השעה 8:30 בבוקר בכביש 7955. כלי הרכב שנסעו זה מול זה התנגשו בעוצמה, לאחר שאחד מהם סטה מנתיבו. אחד הנהגים נלכד ברכב. צוותי כיבוי עמלו שעה ארוכה לחלצו וצוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו.

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חטיבת דובר המשטרה
(ארכיון)
צילום: חטיבת דובר המשטרה
מומלצים