שתף קטע נבחר

נרצח ביער: "הילדים שואלים מתי אבא יבוא לחבק אותם"

מוחמד זיתאוי (31) נורה למוות ביער בוואדי ערה. המשטרה טרם עצרה חשודים והמניע למעשה לא ברור. משפחתו תוהה מה הביא לאירוע הקשה: "הוא לא היה מסוכסך עם איש"

 

 

הנרצח מוחמד זיתאוי ()
הנרצח, מוחמד זיתאוי

משפחת זיתאוי מהכפר זלפה שבצפון-מזרח ואדי ערה, עדיין מתקשים לעכל את אובדן בנם, מוחמד (31), שנורה למוות בסוף השבוע האחרון במכוניתו ביער ביישוב מי עמי, סמוך לאום אל פחם. המשטרה פתחה בחקירה, אך על פרטיה הוטל צו איסור פרסום. עם זאת, טרם נעצרו חשודים והרקע למעשה לא ברור.

 

זיתאוי הותיר אישה וחמישה ילדים. משפחתו סיפרה כי רק לפני שלושה שבועות חגג את הולדת בתו, עדן. "אנחנו לא יודעים מה גרם לרצח", אמר אחותו של זיתאווי, ורוד. "הוא לא היה מסוכסך עם איש ולא ידענו אם יש לו בעיות עם אנשים אחרים. הוא התנהג כרגיל". עם זאת, היא ציינה כי זמן קצר לפני הרצח היא הבחינה כי אחיה "מעט עצוב".

 

לדברי האחות, "ביום הרצח אחי הסיע את אשתו לבית הוריה ואמור היה להחזיר אותה באותו יום. אחרי כמה שעות קיבלתי שיחה שבה בישרו לי שהוא נורה ונפצע. כשהגענו למקום, ראינו אותו וניסינו לקרוא לו כדי שיענה לנו - זה לא קרה. לצערנו, הבנו שהוא מת ולא ישוב".

 

האחות המשיכה:" אני קשורה מאוד לאח שלי. הוא תמיד חייך. הוא אדם מכובד ומעולם לא פגע באיש. הוא כל הזמן נהג לומר: 'אני חי למען המשפחה שלי ורוצה לעשות הכול כדי שהם יצליחו".

 

עוד סיפרה האחות, כי ילדיו, שהיו קשורים לאביהם מאוד, "יודעים שאבא מת, אך עדיין נטועה בהם התקווה שהוא יחזור. הם שואלים: 'מתי אבא יבוא לחבק אותנו?'. הרוצחים הרסו לנו את המשפחה. אני מקווה שהם ייתפסו ויקבלו את העונש המתאים. מקומם של אנשים כאלה בכלא".

רצח סמוך לאום אל פחם (צילום: חסן שעלאן)
זירת הרצח, סמוך לאום אל פחם(צילום: חסן שעלאן)

מתחילת השנה: שישה נרצחו בוואדי ערה

מתחילת השנה נמנו בוואדי ערה שישה קורבנות רצח, ארבעה מאום אל פחם ושניים מזלפה. מכר של הקורבן אמר כי הוא ושאר מכריו נדהמו לשמוע על הרצח. "כולנו בהלם ומחכים לתוצאות החקירה".

 

בעת האחרונה תוגברה פעילות המשטרה באזור במטרה להילחם באלימות ובפשיעה. במשטרה אמרו כי הבוקר עצרו אנשיה באום אל פחם בתשעה חשודים במעשי אלימות במסגרת פרשיה רחבת היקף שעניינה חשד לעבירות ניסיון לרצח, חטיפה, סחיטה, סחר באמצעי לחימה וסמים.

 

"משטרת ישראל ממשיכה למקד אכיפה באזור ואדי ערה ובאום אל פחם בפרט, נגד עבירות אלימות חמורות ומסוכנות, במטרה לצמצם את היקף הפשיעה האלימה, לשמור על ביטחון הציבור הנורמטיבי ולעצור את החשודים בסיכון שלומם של תושבי העיר". כך נמסר מהמשטרה.

 

עוד ציינו כי לפני שבועיים נעצרו שבעה חשודים תושבי העיר. "מדובר בכמה אירועים חמורים הנחקרים במקביל . על פי החשד, תושבים הטילו אימה בעיר לאורך תקופה ארוכה, סחטו באלימות ובצעו מגוון עבירות נוספות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים