שתף קטע נבחר

אישום: אנס את בתו החורגת והכניס אותה להיריון

גבר מהקריות מואשם באונס המזעזע של בתו החורגת, בת 12 בלבד. המקרה התגלה לאחר שהתלוננה על כאבי בטן והתברר שהיא בחודש השני להריונה. הגבר, שמכחיש את האונס, מואשם גם שתקף אותה ואת אחותה

 

 

גבר בשנות ה-50 לחייו, תושב הקריות, נאשם באונס בתו החורגת בת ה-12 ובתקיפתה כמו גם בתקיפת אחותה. הפרשה נחשפה בתחילת חודש יוני השנה. הילדה הגיעה לרופא המשפחה כמה פעמים בשל כאבי בטן ובחילות. בסופו של דבר ביצע הרופא בדיקת אולטראסאונד, שבה התברר כי היא בחודש השני להריונה. הילדה נשלחה לבית החולים, שם אומתו הממצאים.

 

ההיריון הופסק ובבדיקה שנערכה התברר כי ה-DNA של העובר תואם לזה של האב החורג. הוא נעצר זמן קצר לאחר מכן, ב-14 ביוני, ומעצרו הוארך בבית המשפט. במהלך החקירה, שבוצעה על-ידי המשטרה ועל-ידי חוקרת ילדים של משרד העבודה, עולה כי האב החורג קיים יחסי מין עם הילדה. כמו כן התברר כי הנאשם נהג להכות את הילדה ואחותה, כבת 15, בחגורה ובידיו.

 

הגבר מואשם באונס בנסיבות מחמירות, תקיפות בנסיבות מחמירות ותקיפת קטין. פרקליטות מחוז חיפה ביקשה מבית המשפט המחוזי בעיר  להאריך את מעצרו ומציינת כי הכחיש את המיוחס לו בהקשר של האונס, אך הודה כי היכה את הנערה באחד המקרים בחגורה. הראיות שבידי התביעה הן תוצאות בדיקת ה-DNA, עדויות הילדה ועדויות מבית הספר שבו למדה על התקיפה האלימה שספגה מצד אביה החורג.

 

בכתב אישום אחר שהוגש בימים האחרונים לבית המשפט המחוזי בחיפה עולה מקרה נוסף של עבירות מין שביצע תושב חיפה כלפי בנותיה של בת זוגו. מדובר בנאשם כבן 40, שנהג לצלם את הילדות – בנות 10 ו-14 – בזמן שישנו. לאחר מכן הוא היה עורך את התמונות כך שיתמקדו באיברים המוצנעים ופרסם אותן באתר אינטנרט ציבורי.

 

באישום מתואר כי צילם תמונות דומות של נשים וילדות – ללא ידיעתן – בפארקים ובמקומות ציבוריים, עורך את התמונות כך שיישאו אופי מיני, ופרסם אותן.

במחשב של הנאשם נמצאו עשרות אלפי תמונות ומאות סרטי ודיאו שבהם מתועדים מעשים מיניים בילדים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שאטרסטוק
אילוסטרציה
צילום: שאטרסטוק
מומלצים