שתף קטע נבחר

הנער זכר לוחית רישוי - ושודד הכלב נעצר

בן 13 טייל עם הכלב של דודו בנצרת עילית. גבר שהגיע עם רכבו חטף את הכלב לעיני בתו הקטנה וברח. הנער זכר ספרות מלוחית הרישוי של הרכב והמשטרה הגיעה לחשוד שנעצר. צפו באיחוד המרגש בין הכלב לבעליו

 

בלשים ממשטרת נצרת עילית ונצרת, איתרו אתמול (ה') אדם ששדד כלב מנער, והחזירו את בעל החיים לבעליו. האיש נעצר ובסופו של דבר הודה במעשה לאחר שבתחילה הכחיש. השוטרים הגיעו לגנב בזכות תושיית הנער שזכר מספרים מלוחית הרישוי של הגנב.

 

המקרה אירע אחר הצהריים בנצרת עילית. תושב העיר אפשר לאחיינו, כבן 13, לטייל עם כלבו מיצ'י ברחבי העיר. מדובר בכלב מסוג מלטז, ששוויו עשוי להגיע לאלפי שקלים. הנער טייל עם הכלב שהיה עם רצועה ובשלב מסוים עצר לידו רכב, שבו גבר ובתו בת השלוש. אז יצא הגבר מהרכב, חטף את הכלב וברח מהמקום.

הבלשים עם הכלב שהוחזר לבעליו (צילום: דוברות המשטרה)
הבלשים עם הכלב שהוחזר לבעליו(צילום: דוברות המשטרה)

הנער מיהר לדודו, סיפר לו על המקרה והשניים הגישו תלונה במשטרה. למרבה המזל, זכר הנער שלוש ספרות מלוחית הרישוי של הרכב, והבלשים החלו בחיפושים. הרכב זוהה והבלשים הגיעו לביתו של החשוד, תושב נצרת, והמתינו מחוץ לבית. "הם שמעו נביחות של כלב מתוך הבית, ובשלב מסוים שמעו שהאב אומר לילדה שהיא צריכה למצוא שם לכלב החדש שלה", סיפר גורם משטרתי. "היה ברור שהם בכתובת הנכונה".

 

הגבר נעצר ובתחילה טען כי קיבל את הכלב בהסכמה מהנער, אולם בהמשך הודה במעשה. הוא הובא בפני שופט שהורה לשחררו בתנאים מגבילים.

 

הבלשים, רס"ב ניעמה נואטחה מתחנת נצרת עילית ורס"ב ליאור שרף מתחנת נצרת, הביאו את הכלב לתחנה, לשם הגיע הבעלים. כשהוא שמח ומכשכש בזנב התאחד הכלב עם בעליו. הבעלים הודה לשוטרים והביע תמיהה על הגנב שביצע את המעשה לעיני בתו הקטנה.

 

עו"ד זאהר עבאס, שייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית, אמר כי הוא מכחיש את המיוחס לו: "מדובר באב לילדה ללא עבר פלילי. הוא טען כי חשב שמדובר בכלב עזוב ורצה לטפל בו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות המשטרה
הכלב והשוטרים
צילום: דוברות המשטרה
מומלצים