שתף קטע נבחר

יום לאחר ששוחרר ממעצר: תקף את אמו ופצע אותה קשה

בנה של אישה בת כ-50 מרמלה נעצר לאחר שאיים על אמו, שוחרר אתמול - ותקף אותה היום בצורה קשה. הוא נעצר שוב

 

זירת האירוע ברמלה (צילום: תיעוד מבצעי מד
זירת האירוע ברמלה, היום(צילום: תיעוד מבצעי מד"א )

אישה כבת 50 נפצעה קשה הבוקר (יום ד') לאחר שהותקפה על-פי החשד בידי בנה בדירה ברמלה. הבן, ששוחרר רק אתמול לאחר שנעצר בשל איומים על אמו, נעצר שוב אחרי שתקף אותה היום.

 

צוות מד"א פינה את הפצועה לבית החולים אסף הרופא. פרמדיק מד"א משה גלבשטיין: "כשהגעתי לדירה ראיתי את האישה שוכבת מחוסרת הכרה עם חבלת ראש. הענקתי לה טיפול רפואי ראשוני מציל חיים ויחד עם צוותי מד"א נוספים שהגיעו לדירה הורדנו אותה כמה קומות לניידת טיפול נמרץ. היא הורדמה והונשמה בשטח ופונתה במצב קשה לבית החולים".

בקשה להארכת מעצר של דוד חיים ()
מתוך פרוטוקול הדיון
 

לפני כמה ימים איים החשוד על אימו בעת שהיו בחנות. המשטרה קיבלה את התלונה ולאחר שאיתרה אותו הוא נעצר. אתמול ביקשו החוקרים להאריך את מעצרו של החשוד בשלושה ימים על מנת לקדם את החקירה, אולם בית משפט השלום בראשון לציון החליט לשחררו בהרחקה מהאם.

 

"עיינתי בחומר החקירה ואני סבורה כי הגם שמתקיים חשד סביר בעניינו, הרי שאכן מדובר בעבירה שחומרתה נמוכה", כתבה השופטת אילה אורן. "אף אם קיימות עילות למעצר, זהו המקרה להורות על שחררו של החשוד בחלופה שפגיעתה בחירותו תהא פחותה". בסופו של דבר שוחרר החשוד בהרחקה מבית אימו למשך שבעה ימים ובתנאי שלא יתקרב לטווח של 500 מטר מהבית. כאמור, הוא לא עמד בתנאי ההרחקה - ואחרי התקיפה היא בבית החולים והוא במעצר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
פינוי האישה לבית החולים
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
מומלצים