שתף קטע נבחר

גם בניו יורק: ישראלים הפגינו נגד חוק הפונדקאות

המחאה נגד חוק פונדקאות הגיעה לטיימס סקוור, שם הפגינו עשרות ישראלים שמתגוררים בניו יורק. "טורקים דלת בפני אלפי אזרחים טובים, שתורמים לישראל, משלמים מיסים ומשרתים בצבא", אמר אחד ממארגני ההפגנה

 

מחאת הפונדקאות הגיעה עד לטיים סקוור בניו יורק ()
המחאה בניו יורק. דורשים מנתניהו לשים משפחות מעל הפוליטיקה

עשרות ישראלים המתגוררים בניו יורק הגיעו אתמול (שבת) לטיימס סקוור בעיר כדי להביע תמיכה בקהילה הלהט"בית, במאבקה לשיוויון זכויות ובמחאה על חוק הפונדקאות שבשבוע שעבר אושר בכנסת. החוק מפלה זוגות גברים ומונע מהם את הזכות להורות.

 

לאחר שהמאבק צבר תאוצה בארץ והצטרפו אליו החברות הגדולות במשק, הוא הגיע עד לתפוח הגדול. ישראלים שמתגוררים בניו יורק נעמדו על גרם המדרגות השוכן באמצע הכיכר, עטופים ומנופפים בדגלי גאווה ודגלי ישראל, כאשר בידיהם החזיקו שלטים שיצרו כיתוב ענק של המשפט א❤א וא❤א (לב אחד צבוע בדגל הגאווה, והלב האחר צבוע בדגל ישראל). "כל אחד יכול להחליף בראשו את הלב לאות שמתאימה לדרך שבה הוא חי מקים את משפחתו" אמרה נוי אלראי-שניצר, מיוזמי ומארגני מפגן התמיכה, יחד עם עו"ד אסף וייס, מזכיר הקונגרס הגאה-היהודי העולמי, ועם A wider Bridge, ארגון אמריקני להט"בי-יהודי הפועל ברחבי ארצות הברית.

 

 

עו"ד וייס, מיוזמי ומארגני האירוע, אמר: "לא ייתכן שמישהו יגיד בשנת 2018 לבעלי ולי שאנחנו לא מספיק טובים בשביל להיות הורים. מדובר בטריקת דלת בפני אלפי אזרחים טובים, שתורמים לישראל, משלמים מיסים ומשרתים בצבא, שרק מבקשים להיות הורים. המחאה החלה בגלל חוק הפונדקאות אבל היא הרבה יותר גדולה מזה. רק לפני כמה ימים שמענו על דקירה של טרנסית. התמיכה העצומה הזו בקהילה חייבת להיות מתורגמת להישגים בשטח".

 

טיילר גרגורי, מנכ"ל A wider Bridge, אמר: "הארגון עומד יחד עם אחינו ואחיותנו מהקהילה הגאה בישראל במאבקנו העולמי לשוויון זכויות. ערך המשפחה עומד בלב החברה הישראלית והקהילה היהודית ברחבי העולם. דרישתנו היחידה היא לקבל את אותן אפשרויות כמו סטרייטים להקמת משפחה - להתחבר למורשת שלנו ולקחת חלק בבניית העתיד היהודי. אנו קוראים לראש הממשלה נתניהו לשים משפחות מעל לפוליטיקה ולעשות את המעשה הנכון – לתמוך בקהילה הגאה".


פורסם לראשונה 21/07/2018 22:48

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מחאת הישראלים בטיים סקוור
מומלצים