שתף קטע נבחר

יבנאל: ילד בן 3 טבע למוות בבריכה בצימר

ילד כבן 3 מבני ברק טבע בבריכה בחצר צימר ביבנאל. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים פוריה, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו

 

ילד בן 3  טבע בבריכה בצימר ביבנאל (צילום: דוברות המשטרה)
הבריכה בצימר שבה טבע הילד (צילום: דוברות המשטרה)

 

ילד כבן 3 מבני ברק טבע למוות אמש (יום א') בבריכה בחצר צימר ביבנאל שבגליל. הוא פונה תוך פעולות החייאה לבית החולים פוריה, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו לאחר פעולות החייאה שנמשכו כמעט שעה. המשטרה פתחה בחקירה בדבר נסיבות הטביעה.

 

ילד בן 3  טבע בבריכה בצימר ביבנאל (צילום: תיעוד מבצעי מד
כוחות הצלה הגיעו למקום (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
 

בשעה 20:56 נמסר למוקד מד"א על ילד כבן 3 שטבע בבריכה ביבנאל. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו באמצעות ניידת טיפול נמרץ לבית חולים פוריה הסמוך, תוך ביצוע פעולות החייאה. פרמדיקית מד"א אורלי בן סימון סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו ילד כבן 3 שוכב מחוסר הכרה בסמוך לבריכה בחצר כשכונני מד"א מבצעים בו פעולות החייאה. המשכנו את הטיפול הרפואי ופינינו אותו במהירות לבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה כשמצבו אנוש". כאמור, כעבור כשעה נקבע מותו של הילד בבית החולים.

 

עזרא אוחיון, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "הילד טבע בבריכה בחצר צימר שבו שהה עם משפחתו. יצאתי מיד למקום וסייעתי בביצוע פעולות החייאה עם כוננים נוספים שהיו בסמוך. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש". מבית החולים פוריה נמסר: "בהמשך להודעה על הפעוט שטבע בבריכה ביבנאל, לצערנו הרב מאמצי ההחייאה שנמשכו כמעט שעה, כשלו. הרופאים קבעו את מותו של הפעוט".

 

זהו מקרה הטביעה הרביעי בשנים האחרונות של ילדים במושבה יבנאל. במאי 2014 טבע במקום פעוט בן שנתיים, בשנה שלאחר מכן, בפברואר 2015 טבע פעוט נוסף, אף הוא כבן שנתיים, ואילו ביולי 2016 טבע במקום פעוט כבן 3.

 

מוקדם יותר החודש טבעה למוות ילדה כבת 10 בבריכה במלון בים המלח. המשטרה עיכבה לחקירה שני מצילים בחשד לגרימת מותה ברשלנות.


פורסם לראשונה 29/07/2018 21:41

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות המשטרה
הבריכה שבה טבע הילד
צילום: דוברות המשטרה
מומלצים