שתף קטע נבחר

מקסיקו: עשרות פצועים בהתרסקות מטוס, אין הרוגים

מטוס נוסעים של חברת "אירומקסיקו" התרסק זמן קצר לאחר ההמראה, סמוך לשדה התעופה בדורנגו שבמערב מקסיקו. 80 בני אדם נפצעו, אין הרוגים באירוע. הרקע להתרסקות עדיין לא ברור

 

 

זירת ההתרסקות (צילום: AP)
זירת ההתרסקות(צילום: AP)

85 בני אדם נפצעו בהתרסקות מטוס נוסעים הלילה (ד') במדינת דורנגו שבמערב מקסיקו, אין הרוגים. כך דיווחו הרשויות המקומיות. המטוס התרסק זמן קצר לאחר ההמראה, סמוך לשדה התעופה בירת דורנגו.

 

שניים מהפצועים במצב אנוש וכמה נוספים נפצעו באורח קשה בהתרסקות. לפי רשויות הבריאות במקסיקו, 37 מהפצועים סובלים מפציעות קלות. "הפצוע הקשה ביותר הוא הטייס", אמר בכיר ברשות החירום של דורנגו לטלוויזיה המקומית. הוא הוסיף כי "רוב הנוסעים עזבו את המטוס בכוחות עצמם".

זירת ההתרסקות (צילום: EPA)
כוחות החירום בזירת ההתרסקות. 85 פצועים, שניים במצב אנוש(צילום: EPA)

זירת ההתרסקות (צילום: EPA)
(צילום: EPA)

לפי חברת "אירומקסיקו", שהמטוס שייך לה, מדובר במטוס אמבראר E190 שהיה בדרכו מדורנגו למקסיקו סיטי. לפי רשויות התעופה המקומיות, זמן קצר לאחר ההמראה המטוס ביצע נחיתת חירום במרחק של כעשרה קילומטרים משדה התעופה. מושל המדינה, חוסה רוזאס אייספורו, סיפר כי עדי ראיה סיפרו על פיצוץ שנשמע ולאחריו המטוס היה על הקרקע. כלי תקשורת דיווחו כי כמה מהפצועים בהתרסקות הלכו לבקש עזרה בשדה התעופה.

 

הרקע להתרסקות עדיין לא ברור. גורמים בשדה התעופה אמרו לסוכנות הידיעות "רויטרס" כי מחקירה ראשונית נראה שההתרסקות נבעה בשל תנאי מזג האוויר. עם זאת, כלי תקשורת במקסיקו דיווחו שהרקע להתרסקות הוא תקלה במטוס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים