שתף קטע נבחר

משפחתו של אילון על התנצלות הנהג הדורס: "מניפולטיבית ונטולת אמינות"

החשוד בדריסת אילון שלו אמסלם ז"ל התנצל בבית המשפט, אך במשפחה הנער שנהרג מסרבים לקבל את החרטה: "היא נשמעת כמו ציטוט מדף מסרים, מדובר במניפולציה של נאשם"

 

 

משפחתו של אילון שלו אמסלם ז"ל מסרבת לקבל את החרטה שהביע היום (א') אלי בר-זכאי, הנהג שחשוד בגרימת מותו של בנם. "החרטה נשמעת כמו ציטוט מדף מסרים שנלמד בעל פה", אמרו במשפחה. "היא נטולת אמינות וברור שנאמרה מן השפה אל החוץ".

תום הארכת מעצר לאלי בר זכאי החשוד בדריסת אילון שלו אמסלם ז
בר-זכאי. "חרטה מניפולטיבית ונטולת אמינות"(צילום: יריב כץ)

תום הארכת מעצר לאלי בר זכאי החשוד בדריסת אילון שלו אמסלם ז
(צילום: יריב כץ)

"מדובר בהבעת חרטה מניפולטיבית שנועדה לשרת את צרכיו במשפט ולהקל בעונשו", אמרו בני המשפחה. "חרטה כנה ואמיתית הייתה מביאה את הפושע לפרט בזמן אמת את כל מעשיו וכל הידוע לו, לשתף פעולה עם החקירה, לספק את כל הדרוש כדי להבין במדויק ובדיוק את שאירע - דבר מכל אלו לא נעשה".

 

בית משפט השלום בתל אביב שחרר היום את בר זכאי למעצר בית עד 27 באוגוסט. זמן קצר לאחר ההחלטה אמר הנהג הדורס: "אני מביע חרטה ומשתתף בצער המשפחה. אני מקווה שלא יידעו צער לעולם".

משפחת אמסלם בטקס הדלקת נרות לזכרו של אילון בתל אביב (צילום: דנה קופל)
משפחתו של אילון. "מדובר במניפולציה של נאשם במצוקתו"(צילום: דנה קופל)

בני משפחתו של אילון סירבו לקבל את ההתנצלות: "ברור שמדובר במניפולציה של נאשם במצוקתו שמוכן להקריב את האמת על מזבח הגנתו". המשפחה תקפה את הנהג על עמימות התנצלותו: "הוא אינו פירט על מה הוא מתחרט: על ששתה ובחר לנהוג? על שנהג במהירות מופרזת? שבמקום לעזור לאילון ודניאל בחר להתקשר מיד אחרי המעשה ולקבל הנחיות איך להיחלץ מפשעיו ולשבש את זירת התאונה? על שפצע קשה פיזית ונפשית פרח אחר? על שסרב להיבדק בדיקת ינשוף או בדיקת דם? על ששתק בחקירה גם מול חבריו? על שקרע לבבות של נערים ונערות תמימים?".

 

הבוקר עלו הוריו של אילון לקברו, בתום ימי השבעה. אמו של אילון דיברה במהלך ההספד על הנהג שפגע בו. "לא רק שבלשון השתיינים הוא ׳תדלק׳ בבית, המשיך לבילוי ודהר על אילון ודניאל במהירות גבוהה, אלא הוסיף חטא על פשע ובמקום לצאת מהרכב, להושיט סיוע ולהזעיק עזרה,

 הוא מצא לנכון לדבר בטלפון ולקבל הנחיות על טשטוש ראיות. דאג אחר כך למלא את ההנחיות ולשתות מים, סרב לעשות בדיקות מעמיקות יותר לשכרותו. הוא בחר לשתוק בעימות מול חברו שהעיד ששתה בבית עוד לפני יציאתו לפאב בליל חמישי, המציא דבר שקר בזוי שמים על הכביש גרמו לתאונה. איזה מין בן אנוש זה?".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יריב כץ
הנהג הדורס. אלי בר זכאי
צילום: יריב כץ
מומלצים