שתף קטע נבחר

אחיה של אביטל שטבעה למוות בהלווייתה: "את תישארי בת חמש"

אחרי שטבעה למוות בבריכה בצימר בצפון הארץ, ליוו כ-200 איש את אביטל נזרית למנוחות. האם שירה מיררה בבכי: "למה הלכת מאיתנו?". אביה אריאל אמר: "אביטלי, מי יבוא לרקוד איתי בערב שבת?"

 

 

כ-200 בני אדם ליוו למנוחות הלילה (יום ג') את אביטל נזרית בת החמש שטבעה אתמול בבריכה בצימר בצפון הארץ. היא נטמנה בבית העלמין ברחובות, שם גרה משפחתה. אביה, אריאל, אמר בהלווייתה: "נתת לנו במתנה ארבע שנים וחצי, תודה על כל מה שנתת". אביטל הייתה בת הזקונים במשפחה. היא הותירה חמישה אחים ואחות.

 

שעה קודם לכן עמדה אמה שירה בפתח בית העלמין וזעקה בקריאות קורעות לב: "אני לא מאמינה שזה קרה לי. תעירו אותי מהחלום הרע הזה. מה היא כבר הספיקה?". מדי פעם פילחו מילותיה את חדר ההספדים: "כמה חיכיתי לעוד בת, למה הלכת מאיתנו?", שאלה בדמעות שוב ושוב. האב אריאל אמר: "אביטלי, מי יבוא לרקוד איתי כל ערב שבת? אנחנו בטוחים שנסעת איתנו למקום הנכון, שזה היה הזמן שלך. מה שעם ישראל צריך זה להראות אחווה ואהבה. תודה השם על המתנה, תן לנו את הכוח לעבור את זה".

הפקה ראשית, (06.08.18 22:55] ()
הילדה המנוחה אביטל נזרית

אריאל נזרית, אביה של אביטל (צילום: חגי דקל)
"אנחנו בטוחים שזה היה הזמן שלך". האב אריאל(צילום: חגי דקל)

אורי נזרית, אחיה של אביטל (צילום: חגי דקל)
"פיזרת רק אור ואהבה". האח אורי(צילום: חגי דקל)

אמש בהלוויה (צילום: חגי דקל)
(צילום: חגי דקל)

 

הלווייתה של אביטל נזרית (צילום: רועי רובינשטיין)
(צילום: רועי רובינשטיין)

 

האב הוסיף: "אנחנו אין לנו שאלות. אנחנו בטוחים וסמוכים שזה היה הזמן שלה. בטוח שהקב"ה החליט שזה הזמן, אנחנו בטוחים".

 

אורי, אחיה של אביטל, ספד לאחותו ואמר: "כל כך לא הגיונית הסיטואציה הזו. חמש שנים היית איתנו, פיזרת רק אור ואהבה. כל חיוך שלך נתן אור לכל מי שהיה בקרבתך". "כל מה שרץ לי בראש עכשיו זה שאני חוזר מהצבא ואת רצה אליי, תמיד רצית שלא אחזור לצבא. בכל שבוע היית מוציאה אותי מהבית עם חיוך ועם אהבה שאי אפשר לתאר במילים. אני אהיה בן 22 בקרוב ואת תישארי בת חמש. אני אומר למשפחה אנחנו נצא מכאן מחוזקים", הוסיף. בזה אחר זה פסעו בני המשפחה והחברים אל עבר קברה הטרי והקטן של אביטל הקטנה בבית העלמין ברחובות. כל אחד מהם גרף בדרך חול בכף ידו ופיזר אותו מעל לקבר.

 

נזרית טבעה סמוך לשעה 17:00 בבריכה שבצימר. צוותי מד"א שהגיעו למקום ביצעו בה פעולות החייאה ופינו אותה לבית החולים פוריה - שם נקבע מותה. בהודעת בית החולים נמסר כי הילדה הגיעה אליהם ללא סימני חיים. בעל הצימר שבו טבעה נזרית נחקר ושוחרר.

 

הלווייתה של אביטל נזרית (צילום: רועי רובינשטיין)
(צילום: רועי רובינשטיין)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אביטל נזרית שהובאה למנוחות
מומלצים