שתף קטע נבחר

מאסר לזוג שמכר את הילד לפדופילים בדארקנט

סוף לפרשה האיומה שהסעירה את גרמניה: אם ובן זוגה, פדופיל מורשע, מכרו את בנה, בן פחות מ-10, דרך "הרשת האפלה". עם פדופילים אחרים ובלעדיהם הם התעללו בילד במשך יותר משנתיים, וכשכבר עמדו להיתפס – בית המשפט החזיר את הילד לחזקתם

אם גרמנייה ובן זוגה הורשעו היום (ג') כי אנסו שוב ושוב את בנה של האישה – ומכרו אותו באינטרנט לפדופילים. ההתעללות בילד נמשכה יותר משנתיים, והפרשה החרידה את גרמניה כולה.

 

עוד סיפורים מרתקים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

גרמניה בית משפט ילד נמכר ל פדופילים בן הזוג כריסטיאן (צילום: AFP)
בן הזוג כריסטיאן מוצא מבית המשפט. האם ידעה מההתחלה שהוא פדופיל(צילום: AFP)
בית המשפט בפרייבורג שבדרום-מערב גרמניה הרשיע את השניים בהתעללות מינית חמורה בילד – בן הזוג הורשע ב-21 סעיפים והאם הורשעה ב-19. הם הורשעו גם באונס, בסחר בבני אדם למטרות ניצול מיני, בשידול לזנות וביצירה של חומרי פורנוגרפיה שבמרכזם ילדים.

 

לפי חוקי גרמניה אי אפשר לחשוף את שמה המלא של האם, בת 48, ולכן כל שנמסר הוא ששמה הוא ברין ט'. היא נידונה ל-12 וחצי שנות מאסר. בן זוגה, כריסטיאן ל', נידון ל-12 שנות מאסר. הוא כבר הורשע בעבר בתקיפות מיניות של ילדים, ובית המשפט קבע כי גם כשיסיים לרצות את עונשו הוא חייב להישאר תחת פיקוח. הילד שעבר את ההתעללות – בן 10 כיום, וכעת הוא חי אצל משפחת אומנה.

גרמניה בית משפט ילד נמכר ל פדופילים בן הזוג כריסטיאן (צילום: EPA)
האם ברין. בזמן ההתעללויות נשארה בסביבה "כדי להרגיע את הילד"(צילום: EPA)

בני הזוג הורשעו שמכרו את הילד לפדופילים דרך ה"דארקנט", הרשת האפלה, אותו אזור באינטרנט שאליו אפשר להגיע רק באמצעות שימוש בתוכנות מיוחדות ושלכן הוא משמש לשלל פעולות בלתי חוקיות, בהן הפצת חומרים פורנוגרפיים קשים וסחר בסמים, בנשק ובבני אדם. השניים צילמו סרטונים שבהם נראים כמה מקרים של התעללות מינית בבנה של האישה. בני הזוג ועוד שישה בני אדם נעצרו בספטמבר אשתקד, וכמה מהעצורים כבר הורשעו בפרשה.

 

לפי בית המשפט, בני הזוג נפגשו בשנת 2014, והאם הייתה מודעת כבר מתחילת הקשר שלהם לנטיות הפדופיליות של הגבר ולהרשעה קודמת שלו. בחודשים הבאים ארגנה האישה תקיפות מיניות נגד פעוטה בת שנתיים שעליה השגיחה מעת לעת. במאי 2015 החלו בני הזוג להתעלל בבנה של האישה. בתחילה הציע בן הזוג כסף לילד.

גרמניה בית משפט ילד נמכר ל פדופילים האמא ברין (צילום: EPA)
התובעת במשפט משוחחת עם כתבים לאחר גזר הדין(צילום: EPA)

לפי בית המשפט, בני הזוג התירו לעוד ארבעה גברים להתעלל מינית בילד. בין הגברים חייל גרמני, גבר שווייצרי ואזרח ספרדי, שהודה כי שילם לזוג 10,000 אירו כדי לאנוס את הילד כמה וכמה פעמים. הוא הורשע אתמול. בגזר הדין ציין בית המשפט כי לעתים קרובות נשארה האם קרובה לזירת ההתעללות "כדי להשרות רוגע על בנה", ובמקרה של אחד המשתתפים – היא לקחה חלק במעשה.

 

בגזר הדין נקבע גם כי בני הזוג ישלמו לילד פיצויים בסך 30 אלף אירו. לילדה שבה התעללו קודם לכן הם ישלמו 12,500 אלף אירו.

עם התפוצצות הפרשה הואשמו הרשויות המקומיות כי כשלו במילוי תפקידן – להגן על הילד. הרשויות לקחו את הילד מאמו במרץ של השנה שעברה בעקבות אינדיקציות מעורפלות שהתקבלו מהמשטרה, ולפיהן ייתכן שלילד נשקפת סכנה, אלא שכמה שבועות אחר כך שלח בית משפט את הילד בחזרה אל האם – בתנאי שזו לא תאפשר קשר בין הילד לבן זוגה. החקירה בעניין נפתחה אחרי שהמשטרה קיבלה טיפ ממקור אנונימי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
בן הזוג כריסטיאן מוצא מבית המשפט
צילום: AFP
מומלצים