שתף קטע נבחר

בתום חיפושים: נמצא הילד הלוקה באוטיזם שנעדר בתל אביב

כוחות גדולים של משטרה ומתנדבים מצאו את עופרי שדה, שנעדר במשך כמה שעות. החיפושים התמקדו באזור הלונה פארק, השכונות הצפוניות והנמל. אביו אמר אחרי מציאתו: "תודה רבה לכל המחפשים"

 

 

המשטרה פתחה אמש (יום ג') בחיפושים נרחבים בפארק הירקון בתל אביב בעקבות דיווח על היעדרותו של עופרי שדה, ילד בן 11 הלוקה באוטיזם. הוא נמצא בתום חיפושים במשך כשעה. במהלך בפעילות של יום כיף של קבוצה שעמה יצא.

 

גיל, אביו של עופרי, אמר אחרי מציאתו: "זה מדהים מה עשו כאן, תודה רבה לכל המחפשים. אני שמח שזה נגמר כך". לאחר המפגש עם בנו אמר: "פגשתי אותו כבר הוא הבין שמשהו לא היה בסדר. אני רוצה להודות לכולם. זה מדהים שהם באו ועזרו. לא הייתי בלחץ כי לחץ לא פותר שום דבר".

 

חיפושים אחר עופרי שדה ()
החיפושים אחר עופרי

חיפושים אחר עופרי שדה ()

חיפושים אחר עופרי שדה ()

חיפושים אחר עופרי שדה (צילום: עמית הובר)
(צילום: עמית הובר)

חיפושים אחר עופרי שדה (צילום: עמית הובר)
(צילום: עמית הובר)

אדווה, שהגיעה לעזור בחיפושים יחד עם בנה הצעיר, אמרה: "שמענו שהוא נעלם. אנחנו לא מכירים, אבל חשבנו שחשוב לבוא ולעזור". אורית, תושבת תל אביב, שהגיעה למקום אמרה: "התארגנו כמה הורים והגענו. היו לי דמעות בעיניים כששמעתי. לא חשבתי פעמיים לפני שהגענו".

 

בקבוצות רבות של הורים ובתי ספר בתל אביב ברשתות החברתיות עלו בשעות האחרונות בקשות לסייע בחיפוש אחר עופרי.

 

החיפושים התמקדו באזור הלונה פארק, השכונות הצפוניות של תל אביב וכן הנמל. על פי קרובי משפחתו הוא חובב מעליות ולכן הם ביקשו מהציבור לעזור להם למצוא אותו על ידי חיפוש במעליות בבנייני המגורים. הם סיפרו כי לרוב הוא אינו מדבר.

  


פורסם לראשונה 14/08/2018 21:39

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים