שתף קטע נבחר

החשד לאונס בפסטיבל: מעצר החשוד הוארך

בית המשפט החליט להאריך בארבעה ימים את מעצרו של עודד וויס, החשוד באונס נערה ונשים נוספות במהלך פסטיבל בדרום. עד כה הוגשו נגדו ארבע תלונות. סניגורו: אלו תלונות שווא שהוגשו ממניעים זרים

 

 

עודד וויס בן 30 מכפר טרומן, חשוד בעבירות מין (באדיבות משטרת ישראל)
עודד וויס. מכחיש את המיוחס לו(באדיבות משטרת ישראל)

בית משפט השלום בפ"ת האריך היום (ה') בארבעה ימים נוספים את מעצרו של עודד וויס מכפר טרומן, החשוד באונס של כמה נשים במהלך פסטיבל "אשראם במדבר". עד כה הוגשו נגדו ארבע תלונות של נשים שטוענות כי הוא פגע בהן מינית. החקירה נמשכת.

 

וויס (30) נעצר לאחרונה בחשד שאנס שלוש מבלות – אחת מהן נערה - בפסטיבל שהתקיים בדרום לפני כשנתיים. הפסטיבל התקיים סמוך ליישוב שיטים בערבה ושלוש הנשים, שהכירו את וויס באירוע, הגישו את התלונות לאחרונה. בעקבות זאת נפתחה חקירה במשטרת ראש העין.

 

הדיון הראשון בהארכת מעצרו של וויס התקיים בדלתיים סגורות ורק ביום שלישי השבוע התיר בית המשפט לפרסם זאת. משטרת ישראל קוראת לנשים נוספות הסבורות כי נפגעו מהחשוד לפנות לתחנת המשטרה הקרובה לבתיהן

 

עורך דינו של החשוד, עו"ד עידן פסח, מסר השבוע לאחר פרסום המעצר כי מרשו מכחיש את המעשים וכפי הנראה מדובר בתלונות שווא שהוגשו בעיכוב של שנתיים, ממניעים זרים: "אין בסיס לאישום. חקירה מקיפה של המשטרה תחשוף את מניעיה של המתלוננת בתיק".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
באדיבות משטרת ישראל
עודד וויס
באדיבות משטרת ישראל
מומלצים