שתף קטע נבחר

תיעוד: מטוס נוסעים רוסי החליק בנחיתה, גלש לנהר ועלה באש

18 בני אדם נפצעו בדרגות שונות במהלך התאונה החריגה בעיר הקיט סוצ'י שבדרום-מערב רוסיה. אחראי המשמרת בנמל התעופה שהגיע למקום לקה בהתקף לב ומת במקום. צפו בתיעוד מהתאונה

 

 

מטוס של חברת Utair הרוסית שביצע נחיתת חירום לפנות בוקר (שבת) בעיר הקיט סוצ'י החליק על מסלול הנחיתה, גלש אל הנהר - ועלה באש. 18 בני אדם נפצעו בדרגות שונות במהלך הנחיתה. שלושה מהם ילדים.

 

164 נוסעים ושישה אנשי צוות היו במטוס בזמן התאונה שנסיבותיה עדיין נבדקות. חלק מהנוסעים הצליחו לצלם את המטוס הבוער לאחר שנחלצו ממנו - ופרסמו את התיעוד ברשתות החברתיות.

 

המטוס בסוצ'י (צילום: רויטרס)
החליק במסלול הנחיתה ועלה באש(צילום: רויטרס)

המטוס בסוצ'י (צילום: AP)
המטוס בסוצ'י, הבוקר(צילום: AP)

המטוס, מדגם בואינג 737, היה בדרכו לסוצ'י מהבירה מוסקבה ועל פי כלי התקשורת המקומיים ניסה לנחות תוך כדי רוחות חזקות וגשמים עזים. בזמן שהחליק אל הנהר הוא נפגע בכנף והמנוע השמאלי התלקח במקום.

 

ועדת החקירה הממלכתית ברוסיה פתחה בחקירת נסיבות התאונה - ומסרה כי עולה חשד להתנהלות פלילית שסיכנה את חיי הנוסעים.

שר התחבורה יבגני דיטריך מסר כי אחראי המשמרת בנמל התעופה, שהיה אחד מהראשונים שהגיעו לזירת התאונה - חטף התקף לב ומת במקום. על פי הרשויות ברוסיה, כוחות הכיבוי הצליחו לכבות את השריפה תוך שמונה דקות.


רק בתחילת החודש התרסק מסוק של אותה חברה רוסית בצפון המדינה - וגרם למותם של 18 בני אדם. שלושה אנשי צוות ו-15 נוספים שהיו על הקרקע. המסוק הוביל עובדים לבית זיקוק באזור העיר איגרקה שבמחוז קרסנויארסק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
המטוס הרוסי עולה באש
צילום: רויטרס
מומלצים