שתף קטע נבחר

בי"ס לתלמידים עם צרכים מיוחדים הושחת: "נחצה קו אדום"

המוסד החינוכי ברהט, שמשרת כ-100 תלמידים, הושחת לאחר שאלמוני נכנס למבנה, שבר את החלונות וגרם נזק לחלק גדול מהציוד. אחד ההורים: "הפושע הזה גרם לנו ולמורים עוול". מחזיק תיק החינוך ביישוב: "לא נשתוק"

"אסור לשתוק על מעשה הוונדליזם הזה". כיממה לפני פתיחת שנת הלימודים, נכנס אלמוני לבית הספר "אלאמל" בעיר הבדואית רהט שבנגב והמוסד החינוכי, שמשרת כ-100 תלמידים עם צרכים מיוחדים, הושחת: החלונות נשברו וחלק גדול מהציוד בבית הספר ניזוק. החשוד נמלט מהמקום. כמו כן, המניע למעשה טרם התברר.

 

 

השתחתת בית ספר ברהט ()
אחד החלונות שנשבר

"הפושע הזה, שנכנס לבית הספר, גרם לתלמידים, ההורים וצוות המורים עוול קשה", אמר בזעם אחד ההורים ל-ynet. "על המשטרה לנקוט בכל האמצעים כדי לעצור אותו. במקום לפתוח את בית הספר בשמחה ובאווירה טובה - אנחנו מתעסקים באירוע פלילי שפגע בתלמידים עם צרכים מיוחדים".

 

ד"ר עאמר אל-הזייל, מחזיק תיק החינוך ברהט, אמר: "לצערי, החברה הערבית סובלת מתופעת האלימות והפשיעה שנמשכת ללא הפסקה. האלימות הזו הגיעה גם לבתי הספר ולמוסדות החינוך".

 

השתחתת בית ספר ברהט ()
נזק לציוד

ד"ר אל-הזייל הוסיף כי צוות ההוראה בבית הספר "הכין הכול כדי לקבל את פני התלמידים, אבל לצערנו ישנם אנשים שמטרתם היא להרוס את הדברים הטובים הללו. לא נשתוק על הפגיעה בבית הספר. זה קו אדום".

 

אין מדובר במקרה הראשון מסוג זה שמתרחש בעיר רהט: לפני כמה חודשים נשרפו כיתות באחד מבתי הספר ומוסדות חינוכיים וגנים הושחתו גם הם. אז נטען כי הרקע למקרים הוא "מחלוקת על משרות".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
"נחצה קו אדום". אחד החלונות שנשבר
מומלצים