שתף קטע נבחר

חשד: אח בבית החולים הלל יפה אנס מטופלת

האח, נשוי ואב לילדים, נעצר לאחר שאישה המאושפזת בבית החולים טענה שתקף אותה מינית חרף התנגדותה. מעצרו הוארך בשלושה ימים. החשוד מתעקש כי המעשים נעשו בהסכמה. סנגורו: "המחסור בעדים צריך להדליק נורה אדומה"

בן 37 מהצפון, המועסק כאח בבית החולים הלל יפה בחדרה, נעצר בשבוע שעבר בחשד לאונס, מעשים מגונים וניסיון למעשה סדום בחולה המאושפזת בבית החולים.

 

על פי החשד, האח הגיע לחדרה של החולה בשעת לילה מאוחרת - ושם ביצע את המעשים. בית משפט השלום בחדרה האריך היום (ראשון) את מעצרו בשלושה ימים.

 

בית החולים הלל יפה (צילום: רפי קורן) (צילום: רפי קורן)
בית החולים הלל יפה(צילום: רפי קורן)

החולה טענה כי היא ניסתה להתנגד למעשיו של האח - אך הוא השתמש בכוח והמשיך בניגוד לרצונה. החשוד קשר את עצמו למעשים בחקירתו - אך טען כי הכל נעשה בהסכמה וכי המעשים נמשכו מספר דקות. 

 

האח, נשוי ואב לילדים, טוען כי הוא מכיר את המתלוננת באופן שטחי מתקופת אשפוז אחרת לפני כמה שנים - וכי על אף שהוא לא עובד במחלקה שבה הייתה מאושפזת היא זאת שקראה לו לבוא לחדרה. לעומת ממצאי החקירה, במשטרה אמרו כי הוא מכחיש שהחולה התנגדה למעשיו.

 

המשטרה הביאה את החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בחדרה - ונציג המשטרה דוד אלפסי התעקש כי החשדות המיוחסים לו הם חמורים ומצביעים על מסוכנות מצדו לשלום הציבור, למרות שאין לו כל עבר פלילי.

 

סנגורו של החשוד טען כי המחסור בעדים למעשה, למרות התנגדותה של המתלוננת "צריכה להדליק נורה אדומה". הוא טען כי "לא ייתכן שהתלונה הוגשה כתוצאה מהחשש שהדברים יגיעו לידיעת בני משפחתה של החולה שעלולים לפגוע בה".

 

השופט אהוד קפלן קבע כי קיים חשד סביר שהחשוד אכן ביצע את העבירות המיוחסות לו, ולפיו ממצאי החקירה החולה הייתה במצב של חוסר אונים ולא הייתה במצב שמאפשר את הסכמתה למעשיו של החשוד.

 

"סבירות גרסתו של החשוד שהאירוע התקיים בהסכמה - נמוכה מאוד", קבע השופט קפלן והורה כאמור להאריך את מעצרו בשלושה ימים. בית המשפט דחה את בקשתו של הסנגור לאסור את פרסום שמו של החשוד, אך נעתר לבקשתו לעכב את פרסום השם עד להגשת ערר.

 

מבית החולים הלל יפה נמסר כי "בית החולים פועל בתיאום ובשיתוף פעולה עם המשטרה ויפעל בהתאם להחלטות שיתקבלו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים