שתף קטע נבחר

דיווחים: שרה נתניהו נחקרה בעניין חשדות חדשים נגדה

רעיית ראש הממשלה נחקרה בחשד שיועץ התקשורת לשעבר ניר חפץ הועסק במשך שנתיים מבלי לקבל תשלום - למרות שהובהר לזוג נתניהו שהם צריכים לשלם לו. על פי הדיווחים, היועמ"ש שוקל להעביר את החשדות נגדה מתיק 4000 לתיק המעונות. משפחת נתניהו מסרה בתגובה: "עוד קשקוש"

שרה נתניהו (צילום: AP)
חשדות חדשים. שרה נתניהו(צילום: AP)

הסתעפות בתיק 4000 (בזק-וואלה): רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו נחקרה במשטרה בחשד שיועץ התקשורת לשעבר ניר חפץ הועסק במשך שנתיים על ידיה מבלי שהוא קיבל על כך תשלום ותוך הטעיית הרשויות. כך דווח היום (יום ו') בחברת החדשות ובעיתון "הארץ".

 

על פי הדיווחים, נתניהו נחקרה בחשד הזה כבר לפני כמה חודשים. בחברת החדשות הוסיפו כי מדובר על העסקה במשך שנתיים, בשנים 2015-2014, אחרי שהובהר למשפחת נתניהו שהם צריכים לשלם ליועץ חפץ. ניר חפץ, על פי עדותו במשטרה, אמר לבני הזוג נתניהו שהוא מוכן לעבוד בחינם ובלבד שהם ידאגו שיהיה לזה הכשר משפטי. לטענת חפץ בחקירה הוא שוחח בעניין הזה עם פרקליט המשפחה, דוד שמרון, שלטענתו אמר לו: 'בדקתי עם מבקר המדינה, זה בסדר גמור, אבל אנחנו צריכים כנגד ההעסקה שלך חינם להעמיד תרומה לאיזושהי עמותה.

החשד: הועסק שנתיים מבלי לקבל תשלום. ניר חפץ (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
החשד: הועסק שנתיים מבלי לקבל תשלום. ניר חפץ(צילום: רויטרס)

בחברת החדשות הוסיפו כי לא הייתה תרומה כזו. בחדשות 10 הוסיפו כי שרה נתניהו אמרה לחפץ כי היא "תרמה לצדקה" בעוד היא לא תרמה, על פי חשד המשטרה. אחרי כמה חודשים, כך דווח, העניין שוב התעורר ואז נתניהו שילמה לחפץ בצ'קים אישיים וביקשה, על פי החשד, שחפץ יחזיר לה חלק מהכסף.

 

בחדשות 10 דווח עוד כי היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, שוקל להעביר חשדות נגד הגברת נתניהו מתיק 4000 לתיק המעונות - משום שיש כאן עניין של רמייה בכספי מדינה ומצג שווא.

 

על פי חברת החדשות, נתניהו אמרה בחקירתה כי "ניר חפץ הוא שביקש לייצג אותי ללא תמורה. המבקר אמר שחייבים לשלם – אז שילמתי".

 

משפחת נתניהו מסרה בתגובה לדיווח: "עוד קשקוש. אפשר רק לקוות שכשהאמת תתברר, התקשורת תדווח עליה באותה התלהבות ולא תקבור אותה יחד עם סיפורי בדיה אחרים, כמו האשמות השווא על חוקרים שנשכרו מטעם משפחת נתניהו או מתלוננת שנשלחה מטעמה. גם כאן, לא רק שאין בשר, אין אפילו עצם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חיים צח/ לע"מ
שרה נתניהו
צילום: חיים צח/ לע"מ
מומלצים