שתף קטע נבחר

האב שבנו נרצח: "סלחתי לכולם"

יונתן נויסרי נרצח לפני שבוע בדקירות סכין בריינה. היום הגיעו חברי ועדת הסולחה לבית אביו: "אין לי אויבים. ניתן לחוק לטפל בנושא"

 

הנרצח יונתן נויסרי ()
יונתן נויסרי. "אדם מדהים שתמיד עזר לאחרים"

"אין לי אויבים. אני סלחתי לכולם ושהחוק יטפל בנושא". מישיל נויסרי, אביו של יונתן שנרצח לפני כשבוע, קיבל אתמול (שבת) בביתו את חברי ועדת הסולחה, שהגיעו אליו כדי להרגיע את הרוחות במועצה המקומית ריינה, שבה מתגוררת המשפחה. יונתן (24) נדקר למוות בקטטה לאחר ויכוח על חסימת כביש ומתן זכות קדימה, הוא היה בנו היחיד של האב מישיל.

ועדת סולחה בביקור בביתו של מישל נויסרי ()
חברי ועדת הסולחה בביתו של מישל נויסרי, היום

"38 שנים אני מאמין בחינוך שקיבלתי מהמשיח ולא מוכן לקלקל את הכול, גם למרות הרצח של בני", אמר נויסרי. "אני לא רוצה כלום מהאנשים שהיו מעורבים במותו של בני. הוא גם אולי היה עלול להרוג ואולי גם אני ואחרים. חייבים לחשוב איך להחזיר את האנושיות שלנו. אין לי אויבים כדי לעשות איתם סולחה, אני סלחתי לכולם. אנחנו לא מחפשים להרוס את החיים שלנו. ניתן לחוק לטפל בנושא. מבחינתי הבן שלי המנוח עכשיו נח ואני רגוע".

 

האב הוסיף: "אני אוהב את כולם, מוסלמים ונוצרים. אני לא אומר את זה מתוך חולשה אלא אני יודע את מה שלמדתי מהמשיח. אני מתחנן לכולם ללכת בדרך שאמרתי ולא להשתולל". אנשים ששמעו היום את האב אמרו לו: "אתה איש גדול. כולם צריכים ללמוד ממך איך להתנהג במצב כזה, גם אם מדובר באסון קשה ומזעזע".

 

חבר של יונתן אמר: "כואב לנו מאוד לאבד אדם מדהים שתמיד עזר לאחרים. הוא היה בן יחיד למשפחה שלו. הוא התייחס אלינו לא רק כחברים, אלא כאחים. הוא יישאר בלבנו ולא נשכח אותו בחיים".

 

בעקבות הרצח ערכה המועצה המקומית ישיבה דחופה. תושבים בריינה גינו את המעשה וקראו להרגיע את הרוחות בין שני הצדדים ולא להשתמש באלימות. משטרת ישראל עצרה ביום הרצח ארבעה אנשים ואחרי יומיים נעצרו חמישה נוספים בחשד למעורבותם ברצח.

 


פורסם לראשונה 08/09/2018 22:55

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים