שתף קטע נבחר

הוארך ביומיים מעצרו של האב שבנו בלע סם בחטיף: "לא נשקפת מסוכנות"

אביו של הילד בן החמש שמאושפז במצב קשה לאחר שאכל חטיף שהכיל סם מסוג אקסטזי יישאר במעצר עד יום שני. פרקליטיו: "בית המשפט קיבל את עמדתנו לפיה לא נשקפת כל מסוכנות מהאב"

אביו של הילד בן החמש, שמאושפז במצב קשה לאחר שאכל חטיף שהכיל סם מסוג אקסטזי (MDMA) - יישאר במעצר עד יום שני. כך קבע אתמול (שבת) בית משפט השלום בראשון לציון. האב, בן 34, תושב העיר, נעצר מוקדם יותר, לאחר שבנו אושפז. 

 

אילוסטרציה (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

פרקליטיו של האב, עו"ד שי גבאי ואיתי רוזין, מסרו כי "בית המשפט קיבל את עמדתנו לפיה לא נשקפת כל מסוכנות מהאב. המעצר הוארך ביומיים בלבד על מנת לבדוק את גרסת האב לפיה אחרים השאירו ברכבו את החטיף הנגוע".

 

כדורי אקסטזי (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

מצבו של הילד מוסיף להיות קשה אך יציב, והוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים אסף הרופא בראשון לציון. זהו המקרה החמישי השנה של ילדים שבגופם נמצאו סמים מסוכנים. 

 

עו"ד איתי רוזין ()
עו"ד איתי רוזין

 

לפני כחודשיים נעצר זוג הורים ממזרח ירושלים לאחר שבנם, בן 8 חודשים בלבד, הובהל לבית חולים בבירה במצב קשה ובבדיקות שנערכו לו עלה חשד להימצאות קנאביס בגופו.

 

שבוע קודם לכן נעצר תושב מזרח ירושלים לאחר שבגוף נכדתו בת ה-11 חודשים נמצאו סמים מסוג קנאביס והרואין. הנכדה שהתה במשך כמה ימים בבית סבה. לאחר אשפוזה ערכה המשטרה חיפוש בבית הסב ומצאה סמים בארון. אמה של התינוקת נחקרה ושוחררה.


פורסם לראשונה 15/09/2018 23:40

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים