שתף קטע נבחר

יועץ של ליברמן התפטר כדי לאפשר את מינוי אמו לוועדה

בנה של פרופ' טליה איינהורן התפטר מתפקידו כיועץ בכיר לענייני דעת קהל ומדיה דיגיטלית של שר הביטחון - כדי לאפשר את מינוי אמו לחברה בוועדה לאישור מינויים בכירים בשירות המדינה - שאמורה למנות בין היתר את הרמטכ"ל הבא

מתפטר עבור אמא: ישראל (שרוליק) איינהורן הודיע היום (ד') לשר הביטחון ויו"ר "ישראל ביתנו", אביגדור ליברמן, כי הוא מתפטר מתפקידו, כיועץ בכיר לענייני דעת קהל ומדיה דיגיטלית. זאת על מנת לאפשר את מינויה של אימו, פרופ' טליה איינהורן, לחברה בוועדה לאישור מינויים בכירים בשירות המדינה. שר הביטחון ליברמן אמר לאיינהורן כי הוא מקבל את החלטתו בצער אך בהבנה.

 

טליה איינהורן ומשה טרי (צילום: מיכאל קרמר, Gary Yohler)
פרופ' טליה איינהורן ומשה טרי. החברים החדשים בוועדה(צילום: מיכאל קרמר, Gary Yohler)

 

טליה איינהורן היא פרופסור מן המניין במחלקה לכלכלה ולמינהל עסקים באוניברסיטת אריאל, חוקרת בכירה אורחת בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב וחברה מלאה באקדמיה הבינלאומית למשפט השוואתי.

 

שר התיירות יריב לוין עדכן אתמול את מזכיר הממשלה צחי ברוורמן בדבר שני מועמדים אפשריים לכהונה בוועדה המייעצת למינוי בכירים בשירות המדינה ("ועדת גולדברג"). שני נציגי הציבור המוצעים הם פרופ' טליה איינהורן ומשה טרי.

 

פרופ' איינהורן וטרי צפויים להחליף את רו"ח איריס שטרק ומ"מ ראש המועצה לביטחון לאומי לשעבר יעקב נגל, שפרשו מכהונתם בוועדה ברקע החלטת בג"ץ להקפיא את הליכי הדיון למינוי בכירים. ההחלטה בבג"ץ התקבלה ברקע העובדה ששטרק ונגל מקורבים לראש הממשלה בנימין נתניהו, ועלולה להיות להם השפעה על בחירת המפכ"ל הבא.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Gary Yohler
פרופ' טליה איינהורן
צילום: Gary Yohler
מומלצים