שתף קטע נבחר

תעלומה בג'ורג'יה: מי הדביק עיני פלסטיק על אנדרטת הקצין?

בזמן שבקצה השני של המדינה התושבים נאבקים על חייהם ורכושם בעקבות הוריקן "מייקל", בעיריית סוואנה עסוקים במצוד אחר החשוד בהשחתת רכוש ציבורי - והפוסט שקרא לתושבים להלשין הפך לוויראלי

עיריית סוואנה שבדרום-מזרח ג'ורג'יה בארצות הברית מחפשת אחר החשוד שהדביק עיניים מפלסטיק על האנדרטה של נתנאל גרין, ממפקדי מלחמת העצמאות האמריקנית שנקבר במקום.

 

עוד סיפורים מרתקים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

האנדרטה שהושחתה (צילום: City of Savannah Government)
האנדרטה שהושחתה(צילום: City of Savannah Government)

האנדרטה שהושחתה (צילום: City of Savannah Government)
(צילום: City of Savannah Government)

העירייה פרסמה תמונות מהאנדרטה המקושטת וכתבה: "מי עשה את זה? אולי זה נראה מצחיק, אך פגיעה באנדרטאות המקומיות, שהן רכוש ציבורי, היא עבירה פלילית. אנחנו מקווים למצוא את האחראי לכך, וקוראים לכל מי שיש לו מידע לגביו ליצור קשר עם תחנת המשטרה המקומית".

 

הגולשים, מאידך, הגיבו בהומור לפוסט של העירייה - ויצרו את התגיות googlyeyebandit# (פושע עיני הפלסטיק) ו-googlyeyematter# (על משקל תנועת Black Lives Matter).

 

"אנחנו לא מלשינים", כתבה ואלרי סרבוני בתגובה להודעה הרצינית של העירייה. גולש נוסף כתב: "מי שכתב את הפוסט הזה לא מבין כיצד האינטרנט עובד". גולשת בשם אשלי ג'ונס, שכתבה את הדברים ברקע הפגיעה הקשה של הוריקן מייקל בצדה השני של ג'ורג'יה, הוסיפה: "באמת קיימת עיר שמה שמדאיג אותה כרגע זה עיני פלסטיק שעלו שני דולר ושבקושי נדבקות?".

 

דוברת המשטרה, קטורה גרין, אמרה כי העיניים הוסרו ביום חמישי האחרון וכי לא נמצא נזק נוסף לאנדרטה. לדבריה, חוקרי התחנה בוחנים את מצלמות האבטחה באזור כדי לאתר את החשוד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: City of Savannah Government
האנדרטה שהושחתה
צילום: City of Savannah Government
מומלצים