שתף קטע נבחר

ברון הסמים המבוקש הופיע בקליפ, נחשף ונעצר

במשך שנתיים לא הצליחה ספרד ללכוד את סוחר הסמים הנמלט פרנסיסקו טחון. הוא נעצר אחרי שהתגרה במשטרה בקליפ פרובוקטיבי

אחד מסוחרי הסמים המבוקשים ביותר בספרד נעצר אתמול (יום ד') אחרי שהתגרה במשטרה והשתתף בקליפ. פרנסיסקו טחון, מנהיג כנופיית "לוס קסטנאס", נעצר בעיר לה לינאה דה לה קונספסיון בדרום ספרד, ליד גבול גיברלטר.

 

לפי המשטרה טחון עמד בראש כנופיה גדולה של מבריחי חשיש באזור אנדלוסיה יחד עם אחיו אנטוניו, שנעצר בחודש יוני. שני האחים הצליחו להימלט מפשיטה משטרתית בסוף 2016, שהסתיימה במעצרם של 30 חברים בכנופיה שלהם. מאז פרנסיסקו לא נתפס.

ברון סמים מבוקש ב ספרד הופיע ב קליפ ונעצר ()
פרנסיסקו טחון והזמר קלאסה-A בקליפ שהוסר מהרשת
 

טחון המבוקש התגרה בשוטרים הספרדים כשהופיע בקליפ של זמר הרגאטון קלאסה-A. בקליפ מגיע ברון הסמים למסיבה במכונית בנטלי יוקרתית, ומבלה עם בחורות בבריכה ובחדר המיטות. הקליפ השנוי במחלוקת עורר תגובות קשות והזמר הסיר אותו מיוטיוב.

 

רק אחרי ההופעה הזאת עצרה המשטרה את טחון בעקבות מידע שהתקבל מעורכי דינו, ונראה שהוא הסגיר את עצמו למשטרה. "עם מעצרו הצליחה המשטרה לפרק את הנהגת כנופיית מבריחי החשיש הגדולה ביותר באזור", אמרו במשטרת ספרד.

 

כמעט 40% מהסמים שמוברחים לספרד עוברים דרך העיר לה לינאה דה לה קונספיון, שבה נעצר טחון. מבריחי הסמים באזור אנדלוסיה, שבו האבטלה גבוהה, פועלים בגלוי בחופים ותוקפים את השוטרים באור יום. במחוז קדיז, רק 15 ק"מ מהחוף הצפוני של מרוקו, פועלות 30 כנופיות סמים עם יותר מ-3,000 חברים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים