שתף קטע נבחר

15 שנות מאסר לאב שביצע עבירות מין בבתו בת ה-4 והפיץ ברשת

תושב הדרום הודה שתקף את בתו ופרסם את התיעוד באינטרנט. בתמורה הוא קיבל תכנים מפדופילים אחרים שצילמו את עצמם פוגעים בבנותיהם. במסגרת ההליך הוא התגרש ואשתו לשעבר שינתה את שם משפחתה

 

אילוסטרציה  (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (ה') 15 שנות מאסר על תושב הדרום בגין שורה של עבירות מין חריגות שביצע במשך כעשרה חודשים בבתו בת ה-4. במסגרת עסקת טיעון הודה האב שתיעד את המעשים והפיץ את התכנים באינטרנט. בנוסף הוטל עליו פיצוי בסך 60 אלף שקל.

 

על פי כתב אישום מתוקן שהוגש נגדו, נהג האב להתכתב באמצעות תוכנת "סקייפ" עם גולשים שהתעניינו בתכנים פדופילים וסיפר שהוא מבצע מעשים מגונים ומעשי סדום בבתו. לאחר מכן הוא תיעד את המעשים ושידר אותם בזמן אמת למשתמשים אחרים בתמורה לתיעוד חוזר של פגיעתם בבנותיהם או לסכומים כספיים.

 

הוא הורשע בעבירות של מעשה סדום ומעשים מגונים בנסיבות אינוס בתוך המשפחה, סחר בבני אדם, שימוש בגופו של קטין לשם עשיית פרסום תועבה בידי אחראי ועוד. בחקירה נגדו עלה כי החזיק יותר מ-150 אלף תמונות וסרטים פדופילים.

 

בית המשפט התחשב בכך שהנאשם הודה במעשיו ובעובדה שהסכים לגירושים מהירים. בעקבות זאת שינתה אשתו לשעבר את שם משפחתה כך שלא יהיה לה ולילדיה קשר אליו.

 

האב נעצר לאחר חקירה סמויה של יחידת הסייבר בלהב 433, יחד עם רשויות בינלאומיות נוספות וביחד עם מערך מאו"ר המשטרתי (למניעת אלימות ופשיעה נגד ילדים ובני נוער ברשת), הנמצא בשלבי הקמה ומיועד להתמודד עם עבירות מסוג זה.

 

החקירה הובילה לכמה פדופילים נוספים שעמם יצר הנאשם קשר במסגרת ביצוע העבירות, וחלקם כבר נעצרו בידי רשויות זרות ברחבי העולם.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים