שתף קטע נבחר

איראן: צותתו לרוחאני, הוא החליף טלפון

גורמים איראנים מספרים שהסלולרי של הנשיא היה תחת מעקב, והוא החליף למכשיר מאובטח יותר. אחד מהם האשים בקיץ את ישראל בגניבת עננים

גורמים איראנים טוענים שהטלפון הסלולרי של הנשיא חסן רוחאני היה תחת מעקב. הם מסרבים לומר מי לדעתם צותת לנשיא.

 

סוכנות הידיעות האיראנית "איסנא" ציטטה את הגנרל גולאם רזה ג'ללי, ראש ארגון ההגנה האזרחית של איראן. ג'ללי אמר שהמעקב היה "לאחרונה", ושרוחאני החליף את המכשיר לטלפון מאובטח יותר. הוא לא הוסיף פרטים נוספים.

נשיא איראן חסן רוחאני מדבר ב טלפון ()
המעקב היה "לאחרונה". הנשיא רוחאני
 

בקיץ האחרון לעגו באיראן לג'ללי שאמר שהבצורת שממנה סובלת ארצו היא תוצאה של מזימה ישראלית. הוא האשים את ישראל ב"גניבת עננים".

 

איראן חיזקה את יכולות הסייבר שלה ב-2011, אחרי שווירוס המחשבים סטוקסנט פגע בתוכנית הגרעין האיראנית והשמיד אלפי צנטריפוגות. מומחים מעריכים שהווירוס הוא שיתוף פעולה ישראלי-אמריקני.

איראן הגנרל האיראני גולאם רזה ג'לאלי מאשים את ישראל בגניבת עננים  ()
ישראל גונבת עננים? רזה ג'ללי

בסוף השבוע חשפו דו"חות מודיעיניים בארה"ב שהסינים מצותתים לשיחותיו של דונלד טראמפ בטלפון הנייד שלו. גורמים רשמיים בממשל אמרו ששיחותיו של הנשיא בסלולרי העניקו לסינים הזדמנות חד פעמית להבנת החשיבה של טראמפ.

 

ההאזנות לטראמפ נחשפו בעזרת מודיעין מסין ומרוסיה, והאזנה לשיחות בין בכירים באותן מדינות. יועציו של טראמפ הזהירו אותו לא פעם שהשיחות שלו לא מאובטחות, ואף ציינו כי הרוסים מאזינים לו באופן קבוע.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים